2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
همسرکشی در هتل

همسرکشی در هتل

بازپرس جنایی دستور شناسایی خانواده دختر جوان و دستگیری همسر قربانی به عنوان تنها مظنون این جنایت را صادر کرد.

دوات آنلاین-تحقیقات جنایی برای دستگیری مردی که تنها مظنون قتل همسر خود در یکی از هتل‌های پایتخت است آغاز شد.

 

به گزارش دوات آنلاین ساعت 3 بعد از ظهر سه شنبه 24 اردیبهشت، بازپرس کشیک قتل تهران در جریان قتلی قرار گرفت که در یکی از هتل‌های شرق تهران اتفاق افتاده بود.

 

قربانی جنایت زن جوانی بود که ماموران کلانتری 147 کشف جسد او را در اتاق 251 هتلی در شرق تهران به بازپرس جنایی خبر دادند. پس از آن بازپرس جنایی همراه با تیم‌های تخصصی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی راهی محل شدند.

 

در تحقیقاتی که قبل از رسیدن بازپرس انجام شده بود معلوم شد خدمتکاران هتل 24 ساعت قصد نظافت اتاق 251 را داشتند اما این امکان فراهم نشد. در نهایت یکی از کارکنان هتل که زنی میانسالی بود و چند بار در زمان‌های مختلف در اتاق را زد و از قسمت پذیرش هم سوال کرد اما کلید اتاق در قسمت پذیرش نبود و این نشان می داد که اتاق تحویل داده نشده است.

 

اینکه کسی جواب نمی‌داد شک زن میانسال را برانگیخت. او موضوع را به مدیریت اطلاع داد و با بررسی لیست پذیرش مشخص شد، زوج جوانی به نام پدرام و فرانک چند روز قبل به هتل آمده بودند و در آن اتاق سکونت داشتند.

 

در ادامه مشخص شد پدرام  23 اردیبهشت هتل را ترک کرده اما زن جوان همچنان در هتل اقامت دارد. با مشخص شدن این موضوع و از آنجایی که فرانک همچنان در اتاق بود و از آنجایی که احتمال می رفت برای زن 26 ساله اتفاقی رخ داده باشد، پرسنل هتل با کلید یدکی در را باز کردند و داخل اتاق رفتند و با جسد غرق در خون او کف اتاق روبرو شدند.

 

با حضور بازپرس جنایی به همراه تیم‌های بررسی صحنه جرم در طبقه دوم هتل و بررسی‌های تخصصی مشخص شد زن جوان با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و چاقویی که جنایت با آن رخ داده، در کنار جسد افتاده است.

 

کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه اعلام کردند از زمان جنایت حدود 24 ساعت گذشته است. در بخش دیگری از تحقیقات کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته هتل مشغول شدند.

 

دوربین‌های مداربسته ورود زوج جوان به هتل را نشان داده و بعد از آن نشان دادند که پدرام 24 ساعت قبل از هتل خارج شده است اما دوربین‌ها ورود و خروج شخص دیگری را به اتاق محل جنایت نشان نمی‌‌داد.

 

دوربین‌های مداربسته، همچنین حکایت از عدم بازگشت مرد جوان به هتل داشت و این موضوع در کنار سرنخ‌هایی که در صحنه جنایت بدست آمد حکایت از آن داشت که همسر 30 ساله مقتول مرتکب قتل است.

 

بنابراین بازپرس جنایی دستور شناسایی خانواده دختر جوان و دستگیری همسر قربانی به عنوان تنها مظنون این جنایت را صادر کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.