2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چه رنگی برای تابستان سال 98 مد است؟

چه رنگی برای تابستان سال 98 مد است؟

ترند نارنجی پرتقالی در این تابستان می خواهد غوغا کند که البته به آن نارنجی زردچوبه ای هم می گویند.

دوات آنلاین-شیک‌پوش‌ها خوب می‌دانند که در هر فصلی لباس چه رنگی بپوشند. گاهی هم یک رنگ خاص برای یک فصل مد می‌شود. مثلا امسال قرار بر این سات که در تابستان رنگ پرتقالی را در لباس‌ها بیشتر از بقیه رنگ‌ها ببینیم.

 

این تابستان و در اوج گرما قرار است با ترند یک رنگ گرم بی نظیر مواجه شویم که گرمایش حرارت تابستان را دو چندان نمی کند بلکه ما را یاد خنکی و تازگی یک لیوان سان شاین پرتقالی می اندازد یا شاید هم اسموتی انبه. بله قرار است این تابستان را با یکی از رنگ های مدرن و شاداب جشن بگیریم؛ ترند نارنجی پرتقالی در این تابستان می خواهد غوغا کند که البته به آن نارنجی زردچوبه ای هم می گویند.

 

به نظر می رسد که این رنگ بسیار شدید، روشن، عجیب و مدرن است؛ خصوصا اگر در بافت های خاصی از پارچه مانند ابریشم، ساتن یا مخمل بیایند که با آن سایه روشن هایش آدم را دیوانه خودش می کند. در نگاه اول رنگ نارنجی زرد چوبه ای شاید فقط یک رنگ میان طیفی جذاب و جدید باشد اما وقتی با دقت به آن نگاه می کنی متوجه می شوی که نارنجی، زرد و هاله هایی از طلایی چطور خودشان را در این رنگ جا کرده اند.

 

یک نگاه به کت واک بهار و تابستان ۲۰۱۹ برند فندی بیانداز، ببین چطور یک پلوور چرمی را با دامن نسبتا پف دار میدی در کنار کیف و کفش پی وی سی ست کرده است که همه آن ها طیفی از پرتقالی هستند و اینقدر استایل درخشانی را ساخته اند. یا مثلا هرمس و ولنتینو که در یک ست کامل از این رنگ ادویه ای درخشنده استفاده کردند. هرمس با آن ژاکت و شلوار کژوالش و ولنتینو هم مثل همیشه با پیراهن های زنانه جذابش که این باز با یک کلاه بسیار دلبر و صندل پرتقالی تیره که با ترند پر تزیین شده بود، حسابی در این کت واک تابستانه درخشیدند.

 

در برند اسپانیایی “Loewe Jonathan Anderson” هم یک بلوز ابریشمی پرتقالی با تلالو های نور طلایی در کنار یک مشکی ارائه شد که در این استایل کاملا کژوال نیمی از پیراهن داخل شلوار بود و نیم دیگر بیرون.

 

برند Roksanda هم از این ترند خوش رنگ در یک کت و شلوار بسیار زیبا و کلاسیک استفاده کرد که با رنگ مکمل آن یعنی آبی سایان تلفیق شده بود. در این طراحی از یک کت بلند با یقه چپ و راستی و گره خورده که از مهم ترین ترند های کت و شلوار این فصل است، استفاده شده بود.

 

برای افرادی که در استایل های مینیمالیستی شان (ساده) همیشه از رنگ های خنثی و تک رنگ سفید، مشکی، خاکستری، آبی دریایی و… استفاده می کنند این نارنجی زردچوبه ای می تاند یک چالش رنگی فوق العاده در استایلشان به وجود اورد. چالشی که در عین حفظ استایل همیشگی خودشان کمی تحرک به ان بدهد حتی با آوردن این رنگ در جزییات لباس. از آنجایی که معمولا این گونه افراد ریسک بالایی در انتخاب رنگ و استایل ندارند پیشنهاد می شود که ابتدا با آوردن این رنگ در قسمت های کوچک لباس شروع کنند. اما بعد از یک مدت قطعا عاشقش می شوند زیرا می توانند درخشش پوستت را به رخ بکشد.

 

حالا تو بگو جذابیت کار کجاست؟ اینجا که اگر در این تابستان جذاب پوستت را برنز کنی نمی دانی که در کنار این رنگ چقدر به جذابیت تو اضافه می شود. ترکیب این رنگ با انواع رنگ های زیتونی، سیاه، سفید و بژ فوق العاده می شود. با این حال این رنگ پرتقالی جذاب به خودی خودی حتی در استایل های تک رنگ هم برای این فصل به اندازه کافی جذابیت دارد که می توانی از آن استفاده کنی.

 

منبع: آخرین خبر

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.