2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خودکشی بعداز همسرکشی عاشقانه

خودکشی بعداز همسرکشی عاشقانه

این مرد در نامه‌ای برای مادرزنش نوشت:نمی‌ذارم عشق زندگی‌م رو ازم بگیری، دیدار به قیامت...

دوات آنلاین-مرد عاشق که فکر می‌کرد مادرزنش قصد جدا کردن همسرش از او را دارد ابتدا با شلیک گلوله همسرش را کشت و سپس دست به خودکشی عاشقانه زد. این پرونده دیروز برای تعیین تکلیف دیه زن جوان در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد مرداد سال گذشته خودروی برادرش را قرض گرفت تا با همسرش جایی برود اما ساعاتی بعد ماموران با مالک خودرو تماس گرفتند و خبر دادند دو نفر در اتومبیل‌اش کشته شده‌اند.

 

براساس محتویات پرونده ماموران به یک خودروی زانتیا در حوالی جنگل لویزان مشکوک  وبه آن نزدیک شدند. وقتی ماموران پلیس به شیشه پنجره را کوبیدند و از راننده خواستند پیاده شود هیچ واکنشی از راننده و سرنشین ندیدند و بعد از باز کردن در ماشین متوجه شدند هردوی آنها جانشان را از دست داده‌اند.

 

پلیس از طریق پلاک ماشین صاحب آن را شناسایی کرد و زمانی که با او تماس گرفت مشخص شد خودرو دست برادر مالک بوده‌ است.

 

این مرد با حضور در محل جسد برادر و همسر برادرش را شناسایی کرد و گفت: برادرم چند ساعت قبل با من تماس گرفت و گفت خودروی من را لازم دارد و می‌خواهد با همسرش جایی برود. آنها مدتها بود که اختلاف داشتند البته اختلاف اصلی بین برادرم و همسرش نبود بلکه برادرم با مادرزنش اختلاف داشت.

 

وقتی ماموران ماشین را با دقت بررسی کردند متوجه تکه‌کاغذی روی داشبورد شدند که در آن نوشته بود" نمی‌ذارم عشق زندگی‌م رو ازم بگیری، دیدار به قیامت". این نوشته خطاب به مادرزن مقتول بود.

 

بررسی‌های بعدی پلیس نشان داد مقتول همسرش را بسیار دوست داشت و آنها رابطه عاشقانه خوبی داشتند اما اختلاف بین این زوج و خانواده همسرش باعث درگیری‌هایی بین آنها شده‌ بود.

 

در گزارش نهایی پلیس مشخص شد زن جوان در حال تماشای عکس‌های عروسی‌اش بوده و در حالیکه روی صندلی شاگرد ماشین نشسته‌ بود با یک اسلحه شاه‌کش  هدف شوهرش قرار گرفته‌ و گلوله به گیجگاه سمت چپ او شلیک شده است، تلفن همراه این زن همچنان روی عکس‌ها قرار داشت و روشن بود.

 

سپس مرد جوان به گیجگاه سمت راست خود شلیک کرد و هردو جان باختند.

 

وضعیتی که زن قرار داشت و روشن بودن تلفن همراهش نشان می‌داد او کاملا غافلگیر شده‌ است و آنها احتمالا در حال یک گفت و گوی عادی با هم بودند که این اتفاق افتاد.

 

با توجه به مشخص شدن موضوع پرونده قتل بسته شد. اما مدتی پیش اولیای‌دم زن جوان به دادسرا مراجعه کردند و خواستار پرداخت دیه از بیت‌المال شدند.

 

خانواده این دختر گفتند: دامادمان چندین بار دخترمان را تهدید به قتل کرده‌ بود اما فکر نمی‌کردیم این تهدید را عملی کند. دامادمان بی‌خود همه چیز را گردن ما می‌انداخت و ما را مقصر می‌دانست درحالیکه خودش باعث همه چیز بود ما متوجه شده‌ بودیم از طرف خانواده‌اش طرد شده‌ است، همین مساله او را رنج می‌داد. مساله اصلا ربطی به ما نداشت. حالا هم درخواست دریافت دیه از بیت‌المال داریم.

 

این خواسته برای بررسی قانونی بودن به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

این درخواست دیروز در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به نحوه قتل زن جوان و خودکشی کردن قاتل قرار شد دیه زن از دارایی‌های شوهرش پرداخت شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.