2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آن پسر از من فیلم سیاه گرفت

آن پسر از من فیلم سیاه گرفت

به مادر و خواهرش التماس کردم اما آنها تنها یک جمله گفتند: خودت خواستی.

دوات آنلاین-دختری نوجوان که در پی یک دوستی خیابانی در دام پسری شیطان‌صفت افتاده و فیلم‌ها و عکس‌های سیاهی از او گرفته شده است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس استان کردستان داستان زندگی‌اش را این طور شرح داد:

 

12ساله بودم پدر و مادرم از هم جدا شدند مادرم زنی بی توجه به امور زندگی بود و پدرم فردی سختگیر. آنها مدام با هم در جدال بودند من تنها فرزند آنها بودم اما تنها چیزی که برای آنها اهمیت نداشت دخترشان بود. مادرم پس از جدایی از پدرم حاضر به پذیرش سرپرستی من نشد و به قول خودش به دنبال زندگی خودش رفت پدرم هم یک سال پس از جدایی ازدواج کرد و شرط نامادریم برای ازدواج با پدرم نبودن من بود.

 

پدرم مرا به مادر بزرگ و عمه معلولم سپرد در واقع مرا برای کلفتی به آنها داد من دختر بچه ای بودم که به خاطر خودخواهی پدر و مادرم به یکباره پیر و فرسوده شدم هم صحبت و هم بازی نداشتم شرایط سختی را می گذراندم تا اینکه در سن 17 سالگی با پدرام آشنا شدم او را فرشته نجات خود می دیدم و با بودنش تمام دردها و کمبودهایم را فراموش می کردم.

 

به طرز عجیبی به او وابسته شدم یک سال از دوستی ما می گذشت او هر روز بیشتر از قبل به من عشق می ورزید انگار برای نجات من آمده بود اما اینها همگی توهم و خیال پردازی بود او برای سوءاستفاده از من آمده بود یک روز مثل روزهای قبل با او قرار داشتم باهم بیرون رفتیم نمی دانم چگونه فریب افکار پلیدش را خوردم و...

 

پس از آن حادثه شوم چهره واقعی پدرام برایم آشکار شد او از من فیلم و عکس گرفته بود و 2سال تمام از من باج گرفت و سوءاستفاده کرد . بارها به در منزلشان رفتم به مادر و خواهرش التماس کردم اما آنها تنها یک جمله گفتند: خودت خواستی. به آخر خط رسیدم تا اینکه به مشاور کلانتری پناه آوردم...

 

نظر کارشناس

یکی از ابعاد کارکردی خانواده مسئولیت پذیری اعضای آن با توجه به نقش درون خانوادگی نسبت به یکدیگر است و مسئولیت رشد و تعالی شخصیت فرزندان در درجه اول بر عهده والدین است و والدینی که از این امر مهم یعنی فراهم نمودن محیطی آرام برای فرزندان غافل باشند باعث آسیب جدی در روند رشد همه جانبه آنها می گردند.هم چنین خلا عاطفی و آموزش ندیدن فرزندان بویژه در دوران پرفشار نوجوانی باعث بیراهه رفتن فرد می گردد.

 

از این رو توصیه می شود والدین به مسئولیت خود درقبال تربیت فرزندان و عواقب رفتارشان در آینده آنها آگاهی داشته باشند و اختلافات زناشویی را در محیطی آرام حل کنند.

 

نویسنده : کارشناس مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان کردستان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.