2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اعتراف به 2 جنایت هولناک؛ اجساد را در حیاط خانه‌ام دفن ‌كردم

اعتراف به 2 جنایت هولناک؛ اجساد را در حیاط خانه‌ام دفن ‌كردم

برادرم و دوستش با هك گوشی تلفن همراه، اطلاعات آن را به دست آورده و از من اخاذی می‌كردند.

دوات آنلاین-ماموران پلیس بندرعباس زمانی كه به مرد ژولیده شك كردند، تصور نمی‌كردند او راز دو جنایت را در سینه دارد. قاتل پس از كشتن قربانیان خود، جسد آنها را در باغچه خانه اش دفن می‌كرد تا کنون پیكر یكی از مقتولان كشف شده است. مرد جوان ادعا كرد برادرش و دوست او را به خاطر این‌كه اذیتش می‌كردند به قتل رسانده است.

 

 

 

تحقیقات پلیسی در این پرونده همزمان با گزارش مرد میانسالی در دستور كار پلیس قرار گرفت. مرد میانسال  با خودروی پرایدش ضایعات جمع می‌كرد كه ششم اسفند سال گذشته سوار بر خودرو از خانه‌اش در یكی از محله‌های مشهد خارج شد و دیگر بازنگشت.

 

پس از طولانی شدن غیبت مرد میانسال به نام صابر، همسرش با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی شكایتی مطرح كرد و به ماموران گفت: شوهرم ضایعات جمع می‌كند و ششم اسفند با خودروی خود از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. او عادت داشت بعضی شب‌ها به خانه نیاید اما این بار غیبتش طولانی شد و احتمال می‌دهم بلایی سرش آمده باشد.

 

زن میانسال ادامه داد: شوهرم اغلب مواقع به پاتوق معتادان می‌رفت و شب‌ها هم همانجا می‌خوابید.

 

پس از این شكایت، پرونده در دادسرای مشهد تشكیل شد و با دستور قاضی میرزایی، بازپرس جنایی مشهد تحقیقات برای كشف راز ناپدید شدن صابر آغاز شد. ماموران در نخستین گام شماره پلاك خودروی صابر را ردیابی كردند و 20 اسفند پراید او را بدون سرنشین كنار خیابان یافتند.

 

بررسی خودرو و تحقیقات از اهالی محل پارك ماشین نشان داد، چند روزی است ماشین در آن محل پارك شده است. ماجرا به بازپرس میرزایی گزارش شد و تحقیقات در محل ادامه پیدا كرد.

 

كشف نخستین سرنخ

ماموران با تجسس‌های خود پی بردند در آن كوچه پاتوق معتادان وجود دارد. با افشای این موضوع و ادعاهای همسر صابر ماموران احتمال دادند صابر در پاتوق معتادان باشد به همین خاطر وارد خانه شدند، اما كسی آنجا نبود. صاحبخانه و برادرش هم به طرز مشكوكی ناپدید شده بودند. در بررسی حیاط خانه، بخشی كه به‌تازگی سیمان شده بود، باعث شك پلیس شد و ماموران شروع به حفاری كردند و پس از كندن حدود 30 سانتی‌متر با جسد مردی روبه‌رو شدند. جسد از زیر خاك بیرون كشیده و با حضور بازپرس جنایی و تحقیقات مقدماتی جسد به پزشكی قانونی منتقل شد. همسر صابر هم برای شناسایی جسد به پزشكی قانونی فرستاده شد كه پیكر همسرش را شناسایی كرد. با شناسایی هویت مقتول روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد.

 

در جست‌وجوی 2 برادر

با توجه به رفاقت مقتول با دو برادر صاحبخانه و ناپدید شدن مرموز آنها، احتمال ارتكاب قتل از سوی آنها مطرح شد . همچنین خانه با سگ‌های آموزش دیده جست‌وجو شد، اما جسد دیگری كشف نشد.

 

مشخصات دو برادر در اختیار پلیس استان‌های دیگر قرار گرفت تا این‌كه سوم اردیبهشت سال جاری تیزهوشی پلیس بندرعباس باعث رازگشایی از قتل مرد 57 ساله و افشای جنایتی دیگر شد.

 

اعتراف به 2 قتل

ماموران پلیس بندرعباس در پایانه مسافربری به مردی با ظاهری آشفته و ژولیده مشكوك شدند و او را برای تحقیقات به مقر پلیس منتقل كردند.

 

 متهم به نام رحمان ابتدا دچار تناقض‌گویی شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به ارتكاب دو جنایت اقرار كرد. رحمان به ماموران گفت: برادرم و دوستش با هك گوشی تلفن همراه، اطلاعات آن را به دست آورده و از من اخاذی می‌كردند. از تهدید و آزار آنان خسته شده بودم. چهار ماه قبل بر سر تهدیدها با برادرم درگیر شدم و خواستم دست از سرم بردارد، اما او مسخره‌ام كرد.

 

من هم با او درگیر شدم و خفه‌اش كردم و جسدش را دفن كردم. بعد از آن نوبت انتقام از صابر، دوست برادرم بود. اوایل اسفند او به خانه‌مان كه پاتوق معتادان است، آمد و سراغ برادرم را گرفت. به طرفش حمله کردم و دست و پایش را بستم و با طنابی خفه‌اش كردم. جسد صابر را هم در حیاط خانه خاك كردم.

 

در جست‌وجوی جسد دومین مقتول

قاضی میرزایی، بازپرس جنایی مشهد در این‌باره به تپش گفت: جسد دومین قربانی هنوز كشف نشده و جست‌وجوها برای شناسایی محل دفن جسد ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اعتیاد متهم به قتل به شیشه ادامه داد: متهم ادعاهایی درباره انگیزه‌اش از قتل مطرح كرده كه در حال بررسی صحت آن هستیم.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.