2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 25 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 25 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

بعضی اوقات خودت را به آب و آتش هم که بزنی به آنچه که می‌خواهی نمی‌رسی. دلیلش هم کاملا واضح است اما خودت متوجه آن نیستی. به دین دلیل است که تو شرایط، امکانات و توانایی‌های رسیدن به آن خواسته را نداری.

 

اردیبهشت

باید یاد بگیری واقع‌بینانه‌تر به زندگی نگاه کنی. چارچوب‌های زندگی تو مشخص است. امکانات و توانایی‌هایت هم معلوم است. پس بی‌دلیل خودت را با کسانی که از تو بالاتر هستند مقایسه نکن و سعی کن از داشته‌های خودت بهترین استفاده را ببری.

 

خرداد

شاد بودن چندان ربطی به دارایی زیاد ندارد بلکه به کسب مهارت شادی ربط دارد. تو باید یاد بگیری با داشته‌های خودت هر چند اندک شاد باشی و از آنها لذت ببری.

 

تیر

باید از زندگی‌ات لذت ببری نه این‌که همه مدت در حرص و جوش و تب و تاب باشی. تا چه زمانی می‌خواهی این همه فشار را تحمل کنی. باید یاد بگیری کمی آسوده‌تر زندگی کنی و از لحظات زندگی‌ات به بهترین شکل بهره ببری و موقعیت‌های خوب برای خودت بسازی.

 

مرداد

یک مهاجم تیزهوش فوتبال می‌داند در کدام نقطه از زمین بایستد تا فرصت گلزنی برایش فراهم شود. باید مثل یک مهاجم فوتبال عمل کنی و خودت را در شرایط و موقعیت درست قرار بدهی تا در اولین فرصت بتوانی گل بزنی و به خواسته‌ات برسی.

 

شهریور

بعضی خواسته‌های تو منطقی نیست. شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند به چیزهایی برسند اما آیا واقعا شرایطش را دارند؟ آیا تو واقعا شرایط رسیدن به این خواسته‌ات را داری؟ اگر نه پس بی‌دلیل ذهن خودت را مشغول آن نکن.

 

مهر

کمی از مشغله‌هایت کم کن. خیلی از این مشغله‌ها بی‌دلیل هستند و حاصلی جز خستگی و فرسودگی ندارند. بالاخره تو باید برای خودت و خانواده‌ات هم وقت بگذاری و از زندگی لذت ببری.

 

آبان

قدر خانواده ات را بدان. آنها خیرخواه تو هستند و اگر در شرایط سخت قرار بگیری جز آنها کسی به کمک تو نخواهد آمد. ممکن است گاهی از آنها برنجی اما زود فراموش کن و یادت باشد هیچ‌کس جای اعضای خانواده را برایت نخواهد گرفت.

 

آذر

ضررهایی که کرده‌ای به مرور جبران خواهد شد و باز هم فرصت‌های تازه‌ای برایت ایجاد می‌شود تا بتوانی به سمت موفقیت حرکت کنی. خودت را در فشار زیر قرار نده.

 

دی

حتی سخت‌ترین شرایط هم روزی به پایان می‌رسد و زندگی روی خوش را به تو نشان خواهد داد. هر چند ان خوشی‌ها هم گذرا هستند. در واقع زندگی پر از این افت و خیزها است پس باید خودت را برای هر شرایطی آماده کنی.

 

بهمن

باید بتوانی در هر موقعیتی بهترین تصمیم را بگیری. این هم ممکن نمی‌شود مگر این‌که قبل از هر چیز خودت را خوب بشناسی و بدانی مسیر حرکت تو در زندگی به کدام سمت است و به کجا می‌خواهی برسی. تکلیفت را با خودت در این زمینه مشخص کن.

 

اسفند

هر وقت متوجه شدی تصمیمی که گرفته‌ای اشتباه است سریع از آن برگرد و سعی کن خطاها را جبران کنی. اصرار روی یک کار اشتباه هیچ نتیجه جز زیان بیشتر برایت ندارد.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 25 اردیبهشت: سعی کن از هر روز زندگی‌ات لذت ببری و از هر موقعیتی به نفع خودت استفاده کنی البته مراقب باش حق کسی را ضایع نکنی چون چوبش را خواهی خورد. سعی کن در خواسته‌هایت کمی واقع‌بین‌تر باشی و در کل در زندگی از مسیر اعتدال خارج نشوی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.