2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آزار دختر جوان در گاوداری

آزار دختر جوان در گاوداری

دختران اگر دنبال شریک زندگی هستند باید از خودشان محفاظت کنند و به فرض ازدواج قطعی باز هم باید هشیار باشند و خودشان را تسلیم خواسته های غیر شرعی نکنند.

دوات آنلاین-پسری که متهم است پس از دوستی با دختر جوان در تلگرام برای آشنایی بیشتر او را به یک گاوداری کشانده و مورد آزار قرار داده است، جرمش را انکار کرد.

 

به گزارش جوان شانزدهم اسفند سال ۹۷ دختر ۲۹ساله به نام فرناز با مراجعه به پلیس پاکدشت از مرد ۳۵ساله به اتهام آدم ربایی، ضرب و جرح و آزار شکایت کرد.

 

او گفت: مدتی کمی بود که با مجید در تلگرام آشنا شده بودم. او در این مدت خیلی ابراز علاقه می کرد و می گفت قصد ازدواج دارد به همین خاطر از من خواست تا به دیدنش بروم. قبول کردم و از مجید محل قرار را پرسیدم. او پیشنهاد داد در یک رستوران همدیگر را ببینیم اما ساعت قرار را به هم زد و گفت برایش کاری پیش آمده و خواست کمی دیرتر سر قرار بروم.

 

شاکی ادامه داد: ساعت ۱۲ شب بود که سر قرار رفتم، اما او به زور مرا سوار ماشینش کرد و به یک گاوداری در پاکدشت برد، وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدم نیت شومی دارد به همین خاطر مقاومت کردم تا اینکه او به شدت مرا کتک زد و سپس... 

 

بعد از طرح این شکایت دختر جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد و بعد از تایید ادعاهای دختر جوان از سوی کارشناسان، مجید شناسایی و بازداشت شد، اما جرمش را انکار کرد.

 

با اعلام نظر پزشکی قانونی پرونده کامل و به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی تولیت قرار گرفت.

 

ابتدای جلسه شاکی بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و درخواست اشد مجازات کرد. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و با انکار جرمش گفت: «آن روز می خواستیم در مورد ازدواج صحبت کنیم. چون دیروقت بود و رستوران تعطیل شده بود از او خواستم به گاوداری برویم که قبول کرد، من او را کتک نزدم و نمی دانم چرا علیه من چنین شکایتی مطرح کرده است.

 

متهم در ادامه در پاسخ به سؤال هیئت قضایی مبنی بر نظریه پزشکی قانونی سکوت کرد و حرفی نزد.

 

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

 

نظر کارشناسی قاضی تولیت، ریاست شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران

به فرض وقوع جرم و اثبات آن، متأسفانه خود شاکی زمینه ارتکاب به جرم را فراهم کرده است، دختران جوان باید آگاه باشند و بدانند برای ازدواج نباید به هر شیوه ای اقدام کنند و در دام فریب افراد سودجو نیفتند، در این پرونده قرار در ساعت ۱۲شب آن هم در مکانی مثل گاوداری خیلی واضح است که محل و ساعت مناسبی برای صحبت در مورد ازدواج نیست، اما قبول این چنین پیشنهادی خود جایی بس تأمل دارد! دختران اگر دنبال شریک زندگی هستند باید از خودشان محفاظت کنند و به فرض ازدواج قطعی باز هم باید هشیار باشند و خودشان را تسلیم خواسته های غیر شرعی نکنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
الناز 1398/02/24
درود بر شما آقا رضا
رضا از شمال 1398/02/24
خانمی که دوازده شب میره سرقرار عقل نداشته یکم فکرکنه که چرا 12 شب قرار میذاره ؟ این یک بچه هم متوجه میشه چطور این نفهمید . ضمنا خانمهایی که برایشان کسی پیدا میشه برای ازدواج همه چی در داخل خونه انجام میشه با رسم و رسومات خاص یادتون رفته ؟ تازه اگر برای دیدن همدیگه میخواین برین برید پارک در روز روشن بشینین حرفاتونو بزنین اگر به نتیجه رسیدین پیش خانواده هاتون مطرح کنین . دوازده شب یعنی تله یعنی طوطئه . خانمهای عزیز بفکر آبروی خانواده تان باشید . چرا اینقدر ساده فکرمیکنین و سطحی نگری دارید . مراقب خودتان باشید .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.