2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 24 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 24 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

باید طرز فکر خودت را اصلاح کنی و باورهای غلط را دور بریزی. باورهایی مثل این‌که تو موفق نمی‌شوی. همه چیز علیه تو است. شانس نداری و ... همه مخرب هستند. آنها را از ذهن‌ات پاک کن و با اراده پیش برو.

 

اردیبهشت

امروز در گفتار خودت بیشتر دقت کن. شاید نخواهی دروغ بگویی اما نفهمی چه‌طور کلامی ناراست از دهان‌ات خارج می‌شود. یا این‌که ممکن است حرف نادرستی به کسی بزنی. این حرف‌ها ممکن است برایت دردسر درست کند.

 

خرداد

مثبت‌اندیش باش. تو می‌توانی. تو خوبی. تو توانا هستی. تو موفق خواهی شد. اصلا دلیلی ندارد به این موارد شک کنی. همه اینها درست است. اعتماد به نفس داشته باش.

 

تیر

عصبانی نش. باید یاد بگیری خشم خودت را کنترل کنی. اگر در شرایطی قرار گرفتی که عصبانی شدی سریع آن محیط را ترک کن. چند دقیقه قدم بزن و نفس عمیق بکش. مطمئن باش نتیجه دارد.

 

مرداد

منتظر نباش اتفاق فوق‌العاده ای برایت بیفتد. تو خودت باید اتفاق فوق‌العاده را رقم بزنی وگرنه از شانس و اقبال خبری نیست. اگر نجنبی جا می‌مانی و بعدها پشیمان خواهی شد.

 

شهریور

برای این‌که بعدها حسرت این روزها را نخوری از همین امروز یکسری تغییرات را در زندگی‌ات شروع کن. تو لایق بهتر از اینها هستی اما خودت تلاشی نمی‌کنی. لیستی از خواسته‌هایت بنویس و سعی کن مرحله به مرحله به مست آنها حرکت کنی.

 

مهر

اگر کسی با خواسته تو مخالفت کرد الزاما دشمن تو نیست بلکه او هم نظر و عقیده وسلیقه‌ای دارد. دیگران ملزم به تبعیت از تو نیستند. تو خودت باید شرایط را به نفع خودت تغییر بدهی نه این‌که سعی کنی این تغییر را در دیگران ایجاد کنی.

 

آبان

زندگی خودت را با دیگران مقایسه نکن. شاید افرادی باشند که به نظر تو همه چیز تمام باشند و هیچ نقصی در زندگی‌شان نباشد. اولا این فقط ظاهر قضیه است. دوم این‌که آنها برای رسیدن به آن نقطه زحمت کشیده‌اند. تو هم سعی کن. می‌توانی.

 

آذر

مراقب باش کاری نکنی که میانه دو نفر به هم بخورد. این آتش اگر روشن شود دود آن به چشم خودت خواهد رفت. از هر حاشیه‌ای دوری کن و سرت به زندگی خودت گرم باشد.

 

دی

به آنهایی که نزد تو از دوستان و آشنایان‌ات بد می‌گویند اعتنا نکن. این حرف‌ها همیشه هست و صحت و سقم‌شان معلوم نیست. این طوری فقط ذهن خودت را خسته می‌کنی. حرف‌های بی‌اساس را نشنیده بگیر.

 

بهمن

هیچ وقت حرفی نزن که قبل از آن خوب درباره‌اش فکر نکرده باشی. حرف‌هایت باید اساس و منطق محکم و قوی داشته باشند تا تو مورد اعتماد دیگران قرار بگیری. متاسفانه گاهی اوقات در مسائلی اظهارنظر می‌کنی که هیچ تخصصی در آن نداری.

 

اسفند

هنوز هم برای یاد گرفتن یک مهارت جدید فرصت داری. هر مهارتی روزی به کار تو می‌آید و باعث می‌شود زندگی‌ات ارتقاء پیدا کند. این‌که دنبال چه مهارتی بروی به سلیقه و علاقه خودت بستگی دارد.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 24 اردیبهشت:باید تا می‌توانی دانش و علم خودت را بالا ببری. تا می‌توانی مهارت بیاموز. تمام این آگاهی‌ها به پیشرفت تو در زندگی کمک می‌کند. نباید وقت خودت را هدر بدهی وگرنه در آینده به این روزها نگاه می‌کنی و حسرت خواهی خورد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.