2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زنم باپسری در خانه دستگیر شد

زنم باپسری در خانه دستگیر شد

برادرم از رابطه آنها اطلاع داشت و منتظر بود سر بزنگاه آنها را گیر بیندازد.

دوات آنلاین-مردی که همسرش به اتهام رابطه نامشروه دستگیر شده است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس داستان زندگی‌اش را این طور تعریف کرد:

 

4 سال پیش با دختر همسایه مان ازدواج کردم با اینکه از عقبه خانوادگی شان خبر داشتیم ولی باز هم اصرار کردم که یا سمیرا یا هیچ کس!

 

خانواده ام هر چه نصیحتم کردند که این دختر مناسب نیست و خانواده خوبی ندارد، ولی عشق کورم کرده بود و جز سمیرا چیزی نمی خواستم، غافل از اینکه او اصلاً از روی اکراه دارد با من ازدواج می کند.

 

اوایل می گفت دوستم دارد و من هم باورش کرده بودم ولی همه اش خیال واهی بود. دو سال از زندگی مشترک ما گذشت و داشتیم مثلاً به خوبی در کنار هم زندگی می کردیم.

 

شغلم کارگری است و برایم فرقی نمی کند که چه کاری باشد تن به کارهای سخت می دادم فقط نمی خواستم سفره ام خالی باشد.

 

با بدبختی خرج زندگی را در می آوردم برای خوشبختی و آرامش همسرم هر کاری کردم که آب تو دلش تکان نخورد آخرش چه شد؟ پشت پا زد به همه چی و بدترین کار را در حق من و زندگی مان مرتکب شد.

 

هر بار که دستمزدم را به منزل می آوردم همه را یک جا تقدیم به همسرم می کردم و او هم برای خودش پس انداز می کرد حتی توانست با آن پول ها برای خودش طلا بخرد.

 

گفتم بالاخره زن است و دوست دارد پیش دیگران سربلند باشد. آنقدر به همسرم محبت می کردم که حد نداشت ولی او هیچ وقت قدر خوبی هایم را ندانست و نه تنها به من توجهی نداشت بلکه جلوی دیگران مرا خوارو ذلیل می کرد.

 

بدتر از همه این کارها اینکه او دائم سرش داخل گوشی بود و پیامک بازی می کرد. یکبار که نبود، گوشی اش را چک کردم ولی خبری از آن پیامک ها نبود و این باعث شد کمی به او بدبین شوم، برای همین به برادرم سپردم در نبود من خانمم را زیر نظر بگیرند.

 

مجبور بودم برای کمک به پدرم در کارهای کشاورزی، مدتی به روستا بروم و قصد داشتم همسرم را با خود ببرم ولی او مخالفت کرد و بهانه کرد که روستا را دوست ندارد و در منزل پدرم معذب است، برای همین به تنهایی رفتم و برادرم مرا در جریان کارها می گذاشت.

 

یک روز که از کار زیاد کشاورزی خسته و به منزل آمده بودم، تلفنم زنگ خورد و برادرم پشت خط بود تنها حرفی که زد، گفت: زودتر خودم را به شهر برسانم.

 

سریع راه افتادم وقتی به منزل رسیدم از دیدن ماشین پلیس و مأمورها تعجب کردم و قضیه را جویا شدم، برادرم گفت داخل برو خودت متوجه می شوی، بله همسرم را با پسر جوانی در حال ارتباط دستگیر کرده بودند.

 

دیگر نفهمیدم چه شد، هر چه رشته بودم پنبه شد او به من خیانت کرده بود. حالا می فهمیدم دلیل اصرارش بر ماندن به دلیل این موضوع بوده و شک ام به یقین تبدیل شد.

 

گویا برادرم از رابطه آنها اطلاع داشت و منتظر بود سر بزنگاه آنها را گیر بیندازد. الان دو سال از آن اتفاق گذشته و همسرم حتی یک عذر خواهی ساده هم نکرده بعد از آن اتفاق علیه من اقدام قانونی کرده است.

 

جهیزیه اش را با خودش برده و مهریه اش را به اجرا گذاشته و حکم جلبم را گرفته است قصد دارد مرا با خاک یکسان کند ، نمی دانم حماقت است یا نه ولی هنوز هم دوستش دارم و می خواهم برگردد.

 

اکنون در منزل برادرم در یک اتاق تنها زندگی می کنم حتی یک فرش کهنه هم زیر پایم نیست. همسرم هم در حقم خیانت کرد و هم اینکه کل زندگی که از دسترنج من بوده با خودش برده و من مانده ام و در به دری و بدبختی.

 

بعضی وقت ها از این همه بی عدالتی دلم می خواهد فریاد بزنم ولی چه فایده کسی جز خدا صدایم را نمی شنود و فقط به امید او زنده ام.

 

نظر کارشناس

خیانت به معنای شکستن پیمان زناشویی؛ به معنای وضعیتی است که یکی از طرفین (زن یا شوهر) ازچارچوب و قالب زناشویی پا را فراتر نهاده و تن به رابطه پنهانی و عاطفی با فردی خارج از این چارچوب که در اکثر موارد به رابطه جنسی ختم می شود، می دهد.

 

در این رابطه هم فردی که خیانت می کند و علی الخصوص فرد خیانت دیده دچار رنجش خاطر به ویژه از لحاظ عاطفی و روانشناختی می شود.

 

از دلایلی که منجر به بروز خیانت در زندگی زناشویی می شود می توان به مواردی چون: حس تنوع طلبی، انتقام، ازدواج های اجباری، سردی در رابطه عاطفی بین زوجین و عدم برآورده شدن نیازهای جنسی زوجین اشاره کرد.

 

اما آنچه در داستان بالا به آن اشاره شد، یکی از دلایل خیانت زن، ازدواج از روی اجبار و کراهت بوده است.

 

خیانت یک واژه نیست بلکه گناهی است بس عظیم که هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. چرا که زن و مرد با بستن پیمان زناشویی در قبال یکدیگر تعهد و مسئولیت دارند که این امر جز در سایه ازدواج میسر نیست از طرفی وفاداری و پایبندی اصل مهمی در زندگی زوجین محسوب می شود و باعث دوام و پایداری زندگی است.

 

تهیه و تنظیم: سروان "نساء ایزانلو" کارشناس مرکز مشاوره آرامش پلیس خراسان شمالی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.