2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
فال روزانه و فال تولد دوشنبه 23 اردیبهشت

فال روزانه و فال تولد دوشنبه 23 اردیبهشت

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

برای رسیدن به موفقیت و آنچه که مد نظرت است به تلاش بیشتری نیاز داری. شاید بگویی وقت نداری که بیش از این صرف برنامه‌های خودت کنی اما به نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی بهتر و کمی هم سخت‌کوشی به نتیجه برسی.

 

اردیبهشت

درست است که هر آدمی دوست دارد نتیجه کارهایش را ببیند اما از ان مهم‌تر تلاشی است که برای گرفتن نتیجه انجام می‌دهد . تو باید این مسیر را درست طی کنی حالا اگر هم به مقصد نرسیدی لااقل حسرت نمی‌خوری که ای کاش فلان کار را کرده بودم.

 

خرداد

اگر از ترس نرسیدن راه نیفتی هیچ وقت نمی‌رسی. پس ترس‌هایت را کنار بگذار و از همین الان در مسیری که دوست داری قدم بردار. با اعتماد به نفس جلو برو و نگذار مشکلات تو را از پا درآورند.

 

تیر

اگر قرار باشد مرتب حسرت گذشته را بخوری امروز و فردا را هم از دست خواهی داد. اصلا فکر کن سال‌ها در کما بوده ای و تازه از کما بیرون آمده ای. از همین حالا دوباره تلاش کن. این دفعه موفق خواهی شد.

 

مرداد

گذشته درس‌های زیادی برای تو دارد اما تو بیشتر از این‌که درس بگیری فقط افسوس می‌خوری. بهتر است خطاهای قبلی‌ات را پیدا کنی و این بار در شروع راه تازه آن اشتباه‌ها را مرتکب نشوی.

 

شهریور

باید زندگی تازه‌ای را شروع کنی. زندگی که پر از امید و شادی و نشاط باشد. تو می‌توانی. فقط کمی هراسان هستی. عینک بدبینی را از چشمانت بردار تا بتوانی همه چیز را ان طور که واقعا هست ببینی و درست قضاوت کنی.

 

مهر

تو در جایگاهی نیستی که درباره دیگران قضاوت و حکم صادر کنی. تو اطلاعات کمی درباره زندگی دیگران داری و نباید از روی ظاهر آنها به نتیجه برسی. پس اگر می‌خواهی رابطه‌ای را فقطع یا شروع کنی بهتر است طرف مقابلت را بیشتر بشناشی.

 

آبان

در دنیای امروز کسی موفق‌تر است که روابط بهتر و گسترده‌تری دارد. همینجا است که اصل مردم‌داری و خوش‌رفتاری با دیگران اهمیت خودش را نشان می‌دهد. باید تا می‌توانی به تعداد دوستان‌ات اضافه کنی.

 

آذر

فضای مجازی هم درست مثل زندگی واقعی قواعد و اصولی دارد. همان طور که تو در زندگی واقعی به هر کسی اعتماد نمی‌کنی و رازهایت را به او نمی‌گویی در فضای مجازی هم باید اسرار خودت را حفظ کنی تا از آنها سوء‌استفاده نشود.

 

دی

نگذار دیگران از ناتوانی تو در نه گفتن سوء استفاده کنند. وقت‌هایی که لازم است خیلی محکم و قاطع به آنها نه بگو. اجازه نده فکر کنند حق دارند با تو هر رفتاری بکنند. اعتماد به نفس خودت را بالا ببر و کمی جدی‌تر باش.

 

بهمن

مهمانی یا قرار خانوادگی و دوستانه ای در راه است. سعی کن خوش‌رفتار و خوش‌برخورد باشی. اگر کسی در جمع نظری مخالف تو داشت با او بحث نکن. هر کسی حق دارد نظر خودش را بگوید. تو هم از همین حق برخورداری اما از جدل کردن پرهیز کن.

 

اسفند

با کسی که شناخت زیادی از او نداری چندان صمیمی نشو که بعدا پشیمان شوی. سعی کن فاصله‌ات را با دیگران همیشه حفظ کنی البته به این معنی نیست که با دیگران دوستی نکنی اما هر رفاقتی چارچوب‌هایی دارد که باید آنها را رعایت کرد.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 23 اردیبهشت: سالی خوب و پر از موفقیت در پیش داری البته رسیدن به نتیجه تا حد بسیار زیادی به خودت بستگی دارد. نباید زود خسته شوی و کم بیاوری. سعی کن رابطه‌ات را با اعضای خانواده‌ات صمیمانه‌تر کنی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.