2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
جذب فالوور با تصاویر خصوصی

جذب فالوور با تصاویر خصوصی

متهم:برای افزایش اعضاء پیج شخصی ام در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی که از دوستانم است، کردم .

دوات آنلاین-رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی فردی خبر داد که به جهت افزایش عضو و محبوبیت پیج خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اقدام به ایجاد صفحه‌ای با تصاویر خصوصی شهروند یاسوجی کرده بود.

 

سرگرد روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع یک مورد پرونده با موضوع هتک حیثیت خانم جوانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام از سوی مقام قضایی به این پلیس، اقدامات جهت شناسایی عامل یا عاملان در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: با بررسی‌های بعمل آمده در روند رسیدگی به پرونده فرد مورد نظر شناسایی و با دستور مقام قضایی به این پلیس انتقال داده شد.

 

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده از متهم و با مشاهده مستندات پرونده به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و گفت برای افزایش اعضاء پیج شخصی ام در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی که از دوستانم است، کردم .

 

سرگرد روح الله شهبازی پور هشدار داد: کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و از اشتراک‌‌گذاری تصاویر خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی حتی برای افراد قابل اعتماد هم خودداری کنند و به منظور پیشگیری از بروز برخی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر بر روی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فضای مجازی همانند فضای واقعی قوانین مخصوص به خود را داشته و هر گونه مزاحمت برای دیگران در این محیط جرم تلقی شده و خاطیان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.