2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل مارال فرجاد به بهانه بازی در نقش  مهتاب ، همسر چاووش در سریال برادرجان

بیوگرافی کامل مارال فرجاد به بهانه بازی در نقش مهتاب ، همسر چاووش در سریال برادرجان

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد.

دوات آنلاین-مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران و دختر جلیل فرجاد است. او تاکنون در کارهای زیادی حضور داشته و در سریال برادر جان نیز نقش مهتاب، زن چاووش را ایفا کرده است.

 

خانواده فرجاد یک خانواده هنرمند و سینمایی هستند. علاوه بر جلیل فرجاد که پدرخانواده‌است و در واقع حضور او در سینما باعث شد تا سایر اعضای خانواده‌اش هم وارد این حرفه شوند مارال و مونا دختران او هم در بازیگری فعال هستند.

 

مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد.

 

او علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد و از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

 

مارال فرجاد بعد از آن در چندین فیلم و سریال نقش بازیگر کودک را ایفا می کرد و بعد از آن یک مدت در کار بازیگری وقفه ایجاد کرد تا اینکه در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره به این حرفه روی آورد و تا کنون در سریالها و فیلم های زیادی به ایفای نقش کرده‌ است.

 

مارال فرجاد متاهل است اما به گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد. او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم.

من اصلا در خانه  غذا درست نمی کنم. بلد هستم اما به خودم می گویم وقتی یک بازیگر کارهای به آن سختی را انجام می دهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد.اما تنبلی‌ام می‌آید.

 

البته اگر غذا درست کنم همه می گویند شاهکار است. اینجوری نیستم که بگویم خیلی زن خانه داری هستم، خانه داری نمی کنم، اتفاقا خیلی هم شلخته ام. اصلا از آن دست آدم ها نیستم که این موضوع را یک نکته مثبت بدانم و بگویم کدبانو یا خانه دار هستم اما هر غذایی که می پزم همه می پسندند. تنبلی ام بر می گردد به این که چون دائم سر کار هستم و خانه نیستم، بعد از یک مدت همه چیز یادم می رود. پس ترجیح می دهم غذا از بیرون بگیرم.

مارال فرجاد آنقدر عاشق کارش است که هرچیزی که فکر کند می‌تواند روی کارش تاثیر بگذارد کنار می‌گذارد او می‌ گوید: موقعی که تئاتر دارم به دلیل آن که خیلی تمرکز لازم دارم، خیلی از چیزها از جمله دید و بازدیدها را کنار می گذارم. حتی خیلی جاهایی که ضروری و مربوط به کارم نیست را نمی روم و در واقع زمان اجرای تئاتر همه چیز برایم تعطیل می شود. اگر ساعت 9 اجرا داشته باشم از ساعت 5 بعدازظهر داخل سالن تئاتر می نشینم. وقتی هنوز هیچ کس حضور ندارد، من در سالن حضور دارم و آخرین نفر هم خارج می شوم، چون تئاتر برایم مهم است.

 

حتی خیلی از حرف ها و گلایه ها را می شنوم اما گذری از آن رد می شوم و سعی می کنم ماجرا نسازم. خیلی وقت ها به خانواده ام می گویم زمانی که تئاتر دارم، اتفاقاتی که می دانید با شنیدنش، من به هم می ریزم را به من نگویید چون به هم می ریزم. سعی می کنم اوضاع را مدیریت کنم و اجازه تاثیرگذاری در کارم را ندهم.

 

برای مارال فرجاد خانواده‌اش خیلی مهم هستند او می‌گوید: مشکلات و حوادثی است که برای خانواده ام رخ می دهد؛ یعنی اگر بشنوم برای بابا، مامان و مونا اتفاقی افتاده است، همین من را ساعت ها درگیر خودش می کند و حالم را متغیر می کند.

مارال علاقه بسیار زیادی به پدرش دارد و می‌گوید پدرش با مهارتی که داشته زندگی آنها را هدایت کرد ه‌است : فقط در مورد درس و انتخاب رشته، بابا سیاستمدارانه اجازه تحصیل در هنر را به ما نداد اما جوری رفتار کرد که ما فکر کردیم خودمان انتخاب کردیم. البته حق هم داشت. می گفت هنر آینده شما را تضمین نمی کند. باید حتما تخصص و دانش دیگری داشته باشید، من هم اول ریاضی خواندم اما برای فوق لیسانس عکاسی را انتخاب کردم.

 

از نظر مارال فرجاد بهترین دوستش خواهرش مونا است و هیچکس در زندگی نمی‌تواند جای مونا را برای او بگیرد: خواهرم همکار و دوست من است. او یار روزهای سخت من است، با اینکه من ازدواج کردم و همسرم هم مرد بسیار خوبی است و رابطه بسیار خوبی با او دارم اما مونا همچنان بزرگترین یاور من است. من و مونا گاهی دعوا با هم می‌کنیم اما هیچ وقت قهر نمی‌کنیم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.