2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار

بیوگرافی شادی مختاری بازیگر نقش ندا در سریال دلدار

ندا، نمونه یک زن واقعی است که نگران زندگی است. خوشحالم که برادران محمودی این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا نقش ندا را بازی کنم.

دوات آنلاین-شادی مختاری که در سریال دلدار نقش شادی را بازی کرده چهره‌ای کمتر شناخته شده است البته توانسته به خوبی از عهده نقش‌اش بربیاید.

 

شادی مختاری متولد ۱۹ فروردین سال ۷۳ در تهران است. درباره زندگی خصوصی و خانوادگی این بازیگر اطلاعاتی در دست نیست اما نام او از سال 96 و زمانی مطرح شد که سریال شایه بان به کارگردانی جمشید محمودی از تلویزیون پخش شد.

شادی مختاری درباره نقش ندا در سریال دلدار  گفته است: در این سریال نقش ندا را بازی می‌کنم که همسر پسر خانواده نظری است و نقش همسرم به نام رامین را سجاد دیرمینا بازی می‌کند. ندا را در لباس شخصیتی می‌بینیم که برای زندگی‌اش خیلی تلاش و مبارزه کرده و سعی می‌کند هر طور شده مراقب زندگی‌اش باشد و آن را نگه دارد.

 

وی ادامه می‌دهد: در واقع ندا، نمونه یک زن واقعی است که نگران زندگی است. خوشحالم که برادران محمودی این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا نقش ندا را بازی کنم. امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند. فیلمنامه سریال دلدار خیلی جذاب نوشته شده و کار با برادران محمودی فوق‌العاده است و خیلی به من کمک کردند تا کاراکتر را درست در بیاورم. در مجموع چالش‌هایی که ندا در زندگی دارد برایم جای کار بسیاری گذاشت تا بتوانم نقش را جذاب در بیاورم.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.