2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو در سریال از یادها رفته

بیوگرافی کامل هلیا امامی بازیگر نقش مهربانو در سریال از یادها رفته

هلیا امامی که هنوز مجرد است اگرچه در تئاتر خوش درخشید اما ترجیح داد شغل دیگری هم برای کسب درآمد داشته باشد به همین دلیل وارد عرصه مدلینگ شد.

دوات آنلاین-هلیا امامی در سریال از یادها رفته نقش مهربانو را به خوبی بازی کرده است. این بازیگر شاید برای شما کمتر شناخته شده باشد. بیوگرافی این هنرپیشه را در ادامه بخوانید:

 

هلیا امامی متولد روز 21 مرداد ماه سال1366 است و در تهران به دنیا آمد و یک برادر دارد. او وقتی هنوز کودک بود پدرش را از دست داد.

هلیا رابطه بسیار صمیمانه‌ای با برادرش دارد. او از کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت تا این‌که در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد و به این ترتیب به تدریج وارد دنیای هنر شد البته بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت کرد.

 

هلیا امامی که هنوز مجرد است اگرچه در تئاتر خوش درخشید اما ترجیح داد شغل دیگری هم برای کسب درآمد داشته باشد به همین دلیل وارد عرصه مدلینگ شد و هم‌اکنون هم با یکی از برندهای تولید البسه زنانه همکاری دارد. او طراحی لباس به سبک ایرانی را بسیار دوست دارد و خودش هم معمولا از برندهای ایرانی استفاده می‌کند و لباس خارجی نمی‌پوشد.

 

او قبل از بازی در سریال از یادها رفته در سال 96 در سریال لژیونر  بازی کرد اما هنوز به شهرت زیادی نرسیده است.

 

هلیا امامی عاشق سفر است البته سفرهای خارجی را بیشتر می‌پسندد. او همچنین عاشق فوتبال و البته تیم بارسولنا است و مجموع این دو علاقه باعث شد یک بار به اسپانیا برود و با حضور در استادیوم نیوکمپ از نزیدک شاهد بازی مسی و یارانش باشد

 

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یادها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش می پردازند ، سرصحنه تصویربرداری دچار حادثه شد. سیما تیرانداز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر این حادثه برای هلیاامامی را منتشر کرد و برای این بانوی جوان بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

 

هلیا امامی درباره این‌که چگونه برای سریال از یادها رفته انتخاب شد، گفته است: من چند سال پیش برای انجام یک تست بازیگری به دفتر آقای بهرامیان رفته بودم. البته متاسفانه در آن مقطع قسمت نشد با ایشان همکاری داشته باشم، اما وقتی نوبت به ساخت از یادها رفته رسید، دستیارشان با من تماس گرفتند و شنیدن اسم آقای بهرامیان و نیز آقای تحویلیان تهیه‌کننده مجموعه، مرا برای بازی در کار ترغیب کرد.

 

او همچنین درباره نقش‌اش در این سریال توضیح داده است: من در نقش مهربانو ایفای نقش می‌کنم. مهربانو همان ‌طور که گفتم، شخصیت اصلی مجموعه است و قصه بر مدار او می‌چرخد. ما دوران زندگی این شخصیت را در مقطع دهه 20 می‌بینیم و همراهش می‌شویم. او فرزند یک خانواده متوسط است و همراه با دوستش به خارج از ایران فرستاده می‌شود، اما بعد از این که به کشور باز‌می‌گردد، دچار دوگانگی در شخصیت می‌شود و تطبیق با فرهنگ و شرایط اجتماعی جامعه برایش دشوار است.

 

هلیا امامی در جریان فیلمبرداری این سریال دچار حادثه نیز شد و آسیب دید البته خیلی زود بهبود یافت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سارا 1399/03/29
یه جاهایی خوب بازی میکردیه جاهایی هم بد
حسنا 1398/03/25
واقعآ خیلی خوب بازی می کند
بانو 1398/03/21
واقعا فیلم بی محتوایی بود.کل فیلم بکش بکش بود سر یک زن
سیما 1398/03/18
انقدر قصه سریال مسخره و وصله پینه شده بود که اصلا ارزش دیدن نداشت حالا با هر بازیگری
پارسا 1398/03/09
اتفاقا واسه اینچنین نقش های ساخته شده 👍👍
محمد 1398/03/07
اتفاقا بطور طبیعی و خیلی خوب نقش مهربانو را ایفا کرده است
... 1398/03/07
اصلا بلد نیست توی نقشش فرو بره..بازیگرای خیلی ازین بهتر وجود داشت برای این فیلم به این خوبی..‌
کیمیا 1398/02/28
خیلی عالیه
ناشناس 1398/02/28
خیلی عالیه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.