2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
قتل زن‌جوان به‌دنبال رابطه پنهانی

قتل زن‌جوان به‌دنبال رابطه پنهانی

من اشتباه کردم من مینا را دوست داشتم و رفتار او من را به شدت عصبانی کرد.

دوات آنلاین-عشق شوم مرد متاهل به زن جوان وقتی عیان شد که زن او را از خود راند و مرد جوان از عصبانیت او را خفه کرد. متهم این پرونده اکنون از مجازات مرگ رهایی یافته است و در انتظار آزادی از زندان به سر می‌برد.

 

به گزارش دوات آنلاین ماموران پلیس 5 سال قبل از سوی خانواده زنی جوان با خبر شدند این زن به قتل رسیده‌ است. اعضای خانواده این زن به ماموران گفتند دخترشان تنها زندگی می‌کرد و از آنجایی که با سبک زندگی او موافق نبودند با هم رابطه‌ای نداشتند تا اینکه متوجه مرگ او شدند.

 

به این ترتیب ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند ومتوجه شدند  این زن  آخرین بار با مردی به نام امیر تلفنی صحبت کرده‌ است. وقتی امیر بازداشت شد هرچند ابتدا قتل را انکار کرد اما بعد در بازجویی‌ها ماموران متوجه شدند امیر کلید خانه مینا را هم داشته است.

 

در نهایت امیر لب به اعتراف گشود و گفت: من مدتی قبل با مینا آشنا شدم با همسر خودم اختلاف داشتم و از سوی دیگری وقتی با مینا آشنا شدم به او علاقه مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. اما مینا قبول نکرد و گفت نباید به خاطر یک رابطه با من ازدواج کند و اصلا دوست هم ندارد که با من ازدواج کند با اینکه می‌دانستم مینا با افراد زیادی رابطه دارد اما دوستش داشتم تا اینکه روز حادثه با دوستم به خانه او رفتم. بعد از اینکه با هم رابطه داشتیم مینا از من پول خواست و همین کار من را عصبانی کرد. نتوانستم خودم را کنترل کنم چون فحش بدی به من داد دوستم پاهایش را گرفت و من هم او را خفه کردم و بعد هم از خانه خارج شدیم.

 

با اعتراف امیر دوستش هم بازداشت شد. در نهایت این دو با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند. متهمان پای میز محاکمه رفتند.

 

در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد ونماینده دادستان خواستار صدور حکم قانونی شد. در ادامه اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور مجازات قصاص شدند.

 

وقتی نوبت به متهم ردیف اول رسید او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: به خاطر آنچه اتفاق افتاده از اولیای‌دم درخواست بخشش دارم. من اشتباه کردم من مینا را دوست داشتم و رفتار او من را به شدت عصبانی کرد. اتهام قتل را قبول دارم.

 

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من قاتل نیستم اما قبول دارم با متهم ردیف اول همکاری کردم و پاهای مقتول را گرفتم و کمک کردم تا او را بکشد.

 

در پایان قضات وارد شور شدند و متهم ردیف اول را به قصاص و متهم ردیف دوم را به حبس محکوم کردند. این رای مورد اعتراض قرار گرفت اما در دیوان عالی کشور تایید شد تا اینکه خانواده امیر تلاش زیادی کردند و با پرداخت دیه موفق به جلب رضایت اولیای‌دم  شدند.

 

پس از دریافت رضایت از سوی اولیای‌دم متهم این بار به لحاظ جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار گرفت. او در جلسه رسیدگی به پرونده‌اش گفت: من برای اینکه رضایت بگیرم همه دارایی‌ام را داده‌ام و از قضات درخواست دارم در مجازاتم تحفیف دهند.

 

متهم ردیف دوم نیز که رضایت گرفته بود درخواست تخفیف در مجازات کرد. در پایان قضات وارد شور شدند و هر دو متهم را به زندان و شلاق به خاطر رابطه نامشروع محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.