2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قیمت بنزین هزار تومان باقی ماند

قیمت بنزین هزار تومان باقی ماند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت بنزین همان لیتری هرازتومان باقی ماند.

دوات آنلاین-سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت بنزین همان لیتری هرازتومان باقی ماند.

 

بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره جلسهغیر علنی امروز درخصوص مدیریت سوخت، گفت:بنا بر مذاکرات صورت گرفته از سوی دولت و نمایندگان دولت مقرر شد کارت‌های سوخت بدون سهمیه‌بندی و با قیمت فعلی هر لیتر هزار تومان به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت احیا شود.

 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نشست غیر‌علنی امروز مجلس در واقع یک نشست غیرمشترک مجلس و دولت برای ساماندهی سوخت بود که نمایندگان دولت از جمله وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه حضور یافتند.

 

به گفته وی در جلسه امروز توضیحاتی در خصوص مسائل اقتصادی کشور ارائه شد و آقای نوبخت توضیحاتی در خصوص اصلاح لایحه بودجه ارائه کرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از مذاکرات صورت گرفته بنا بر نظر دولت مقرر شد به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی سوخت کارت‌های سوخت احیا شود و قرار شده در سال ۹۸ کارت‌های سوخت احیا شود، اما هیچ گونه سقف و سهمیه‌بندی برای بنزین نداریم البته با همان نرخ قبلی یعنی هر لیتر هزار تومان ارائه خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.