2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نقشه زن‌خیانتکاربرای‌قتل شوهر سابق
متهمان در دادگاه اتهامات خود را انکار کردند

نقشه زن‌خیانتکاربرای‌قتل شوهر سابق

زن جوان بعد از بازداشت اعتراف کرد با همدستی وکیلش و آدم‌کشی که او اجیرکرده بود شوهرش را کشته است.

دوات آنلاین-خیانت زن به شوهرش هرچند به جدایی کشید اما این پایان ماجرا نبود و زن برای به دست آوردن حضانت فرزندانش با همکاری وکیل آدمکش اجیر کرد تا شوهر سابقش را به قتل برساند. این پرونده دیروز در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

 

به گزارش دوات آنلاین زن جوان بعد از بازداشت اعتراف کرد با همدستی وکیلش و آدم‌کشی که او اجیرکرده بود اقدام به قتل شوهرش کرده‌ است.

 

یک سال قبل ماموران پلیس در منطقه‌ای در شمال شهر تهران در جریان قتل مردی میانسال قرار گرفتند با حضور ماموران در محل و آغاز تحقیقات معلوم شد مقتول مردی ثروتمند است که مدتی قبل از همسرش جدا شده و همچنان مشکلاتی با او داشته است.

 

در ادامه تحقیقات ماموران متوجه شدند فردی که وارد خانه مقتول شده‌ است با زور وارد نشده بلکه در باز بوده‌ است بنابراین ردپای یک آشنا به پای پرونده باز شد.

 

بررسی‌های بیشتر ماموران نشان داد احتمالا همسر سابق مقتول در این قتل نقش داشته‌ است. با بازداشت زن جوان او اعتراف کرد که با همدستی وکیلش که قرار بوده حضانت بچه‌ها را برایش بگیرد و مرد دیگری و دختر و پدرش دست به این کار زده‌ است.

 

پلیس در ادامه روند رسیدگی متهمان دیگر را بازداشت کرد.

 

وکیل همسر سابق مقتول به ماموران گفت: چون هیچ جور نمی‌شد حضانت بچه ها را گرفت پیشنهاد شد که مرد ثروتمند را به قتل برسانیم من دوستم به نام فرهاد را برای این کار پیشنهاد دادم 300 میلون تومان خواست که پدر زن سابق مقتول گفت آن را می‌پردازد بخشی از پول را هم داد بعد موکل من که همان همسر سابق مقتول است از دخترش کمک گرفت. روز حادثه دختر مقتول هدر خانه را باز گذاشت و من و دوستم وارد خانه شدیم و اسناد را دزدیدم و بعد هم مقتول را به قتل رساندیم.

 

با این اعترافات و گفته‌های سایر متهمان کیفرخواست علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

 

صبح دیروز متهمان پای میز محاکمه رفتند.در ابتدای جلسه رسیدگی وکیل اولیای‌دم از طرف مادر و فرزند پسر مقتول که صغیر بود درخواست قصاص کرد و گفت: مقتول به دلیل خیانتی که همسرش به او کرده‌ بود از او جدا شد و اسناد این خیانت را هم به دادگاه تحویل داده‌ است و به خاطر همین موضوع مادر را صالح در نگهداری بچه‌ها نمی‌دانست. همسر سابق مقتول به همراه پدر و وکیلش نقشه این قتل را کشیده و اجرا کرده‌است و موکلان من درخواست رسیدگی دارند.

 

در ادامه فرهاد متهم ردیف اول در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام قتل را قبول ندارم و از کسی هم پولی نگرفته‌ام و اصلا نمی‌دانم چرا چنین اعترافی عیله من شده‌ است ضمن اینکه من اصلا گفته‌های خودم در دادسرا را قبول ندارم.

 

مرد وکیل وقتی در جایگاه قرار گرفت او نیز اتهامش را رد کرد و گفت: من در قتل هیچ نقشی نداشتم و گفته‌هایم در اداره أگاهی تحت فشار بود. به همین دلیل هم آنها را قبول ندارم.

 

او درباره سند ملک دو نیم میلیاردی مقتول که جعل کرده و ملک را فروخته بود گفت: این سند را از طریق موکلم به دست آوردم و از خانه مقتول دزدی نکردم.

 

وقتی نوبت به دختر مقتول رسید او گفت: من هیچ نقشی در این قتل نداشتم، هیچ کاری هم نکردم پدر ومادرم اختلاف داشتند اما من هردوی آنها را دوست داشتم. او از متهمان  پرونده شکایت نکرد و گفت: من از این افراد شکایت ندارم اما اگر فرد دیگری پدرم را کشته باشد شکایت دارم.

 

سپس پدرزن سابق مقتول در جایگاه حاضر شد. او نیز اتهام معاونت در قتل را رد کرد وگفت: من هم اتهامات را قبول ندارم من به کسی هیچ پولی ندادم و قبول هم ندارم. به من تهمت دزدی زده‌اند. من فرد ثروتمندی هستم و نیاز به سرقت اموال داماد سابقم نداشتم.

 

سپس همسر مقتول در جایگاه قرار گرفت او گفت: من و شوهرم ازهم جدا شده‌ بودیم. من منعی برای دیدار فرزندانم نداشتم و این گفته‌ها درباره اینکه من طراح این قتل بودم را قبول ندارم. گفته‌های  اولیه من زیر فشار بود.

 

بعد از گفته‌های متهمان و وکلای مدافع آنها قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.