2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رضا رویگری: پول ادامه درمانم را ندارم

رضا رویگری: پول ادامه درمانم را ندارم

هرچه بوده طی این مدت خرج شده و جایی که قرار است مراحل درمانم را در آن ادامه دهم به شدت گران است و من از پس هزینه های آن بر نمی‌آیم.

دوات آنلاین-حال رضا رویگری چندان خوب نیست از طرفی خودش می‌گوید پول ندارد که درمانش را ادامه بدهد. چنین شرایطی باعث شده این بازیگر پیشکسوت در وضعیت بغرنجی قرار بگیرد.

 

رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: واقعیت امر حالم زیاد خوب نیست و از لحاظ روحی کمی ناراحتم. درمان را به صورت کامل متوقف کرده‌ام و به همین دلیل حالم خوب نیست.

 

وی دلیل توقف روند درمانی خود را اینگونه شرح داد: واقعیت امر پول ندارم که بخواهم درمانم را ادامه دهم. هرچه بوده طی این مدت خرج شده و جایی که قرار است مراحل درمانم را در آن ادامه دهم به شدت گران است و من از پس هزینه های آن بر نمی‌آیم.

 

بازیگر سریال مختارنامه درباره بی توجهی مسئولین فرهنگی نسبت به وضعیت خود افزود: این مسئولین سینمایی انگار اصلاً ما را نمی بینند و هنرمندان برایشان هیچ جایی ندارند.

 

وی در همین راستا اضافه کرد: من هیچ توقعی ندارم که مسئولین سینمایی به من کمکی کنند زیرا وقتی هیچ کمکی نه به من و نه به سایر بازیگران نمی‌شود چگونه می توانم از آنها متوقع باشم.

 

بازیگر فیلم "خوب بد جلف" درباره فعالیت خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: مدت هاست هیچ فعالیت جدی در بازیگری نداشته ام. اصلاً پیشنهادی نیست که بخواهم قبول کنم و یا آن را رد کنم.

 

رویگری با گلایه از بی‌اهمیت شدن بازیگران پیشکسوت خاطرنشان کرد: همین چند وقت پیش در یک اثر نقش کوتاهی داشتم که آن هم پولم را هنوز نداده‌اند و هرچه زنگ می زنم به هیچ جا نمی‌رسم. متاسفانه برخورد تهیه کنندگان و کارگردانان با ما به این نحو شده است. من این روزها حتی در پرداخت هزینه اجاره خانه‌ام هم مانده ام و دیگر به ادامه درمان امیدی ندارم.

 

منبع: میزان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.