2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل‌همسایه‌ای‌که مزاحم زن متاهل شد

قتل‌همسایه‌ای‌که مزاحم زن متاهل شد

متهم که مردی 35 ساله است قبل بعد از کشتن جوانی که مزاحم همسرش شده‌بود فرار کرد و به گفته خودش قصد خروج از کشور را داشت اما با تماس مادرش خودش را تسلیم کرد.

دوات آنلاین-مردی وقتی فهمید همسایه اش برای همسرش  مزاحمت تلفنی ایجاد کرده و مخفیانه به خانه اش رفته است،  همسایه را به قتل رساند و از همسرش جدا شد و به رغم اینکه گفته شد اگر دیه پرداخت کند رضایت داده می‌شود، درخواست اجرای حکم قصاص کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که مردی 35 ساله است دو سال قبل بعد از کشتن جوانی که مزاحم همسرش شده‌ بود سعی کرد از ایران کند اما با تماس مادرش برگشت و خودش را تسلیم پلیس.

 

اردیبهشت ماه سال 96  یک فقره قتل به ماموران انتظامی در پاکدشت ورامین گزارش شد. با حضور ماموران در محل که یک دامداری بود تحقیقات اولیه در زمینه وقوع جنایت کلید خورد و مشخص شد مردی جوان به دست فردی ناشناس کشته شده است.

 

پلیس در تحقیقات خود متوجه شد کارگران گاوداری مقتول را نمی‌شناسند و معلوم نیست چرا او در آن محل به قتل رسیده‌ است اما تعداد ضربات چاقو که بر بدن او وارد شده‌ بود نشان می‌داد که این فرد قربانی یک انتقام گیری شده‌ است.

 

این در حالی بود که ماموران متوجه شدند یکی ازکارگران گاوداری مدتی است ناپدید شده‌است. وقتی ماموران به سراغ او رفتند همسرش ادعا کرد از شوهرش خبری ندارد. این زن گفت مدتی بود  شوهرش با مقتول درگیری داشت.

 

پلیس برای تحقیقات بیشتر زن جوان را بازداشت کرد. چند روز بعد از این بازداشت شوهر این زن خودش را به ماموران معرفی کرد و گفت او قاتل است و همسرش کاری نکرده‌ است.

 

با تکمیل تحقیقات از خانواده مقتول خواسته شد اگر شکایتی دارند ارائه دهند اما آنها هیچ وقت در دادسرا حاضر نشدند و بعد از مدتی هم آدرس خود را عوض کردند.

 

به این ترتیب کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و با توجه به عدم حضور اولیای‌دم نماینده دادستان از سوی دادستانی درخواست صدور حکم قصاص کرد اما عنوان داشت در صورتی که متهم حاضر به پرداخت دیه باشد از قصاص گذشت می کند.

 

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: چند وقتی بود که همسرم به من می گفت خط  تلفن ام را عوض کن اما من به او اهمیت نمی دادم تا اینکه به من گفت مزاحم دارد. او از من خیلی ناراحت شد که به او بی‌توجهی کرده‌ام . به این مسئله حساس شدم و چند وقتی خط اش را تحت کنترل خودم درآوردم تا متوجه شدم مرد برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. خیلی ناراحت شدم و نزد او رفتم؛ من به مرد مزاحم که همسایه ما بود گفتم دیگر برای همسرم مزاحمت ایجاد نکند وگرنه هرچه دید از چشم خودش دیده است. بعد از آن چند روزی خانه ام را زیر نظر گرفتم تااینکه یک روز متوجه شدم مقتول از دیوار خانه ما بالا رفته و به داخل حیاط پریده است. چند لحظه ای صبر کردم و بعد وارد خانه شدم.

 

همسر و دو فرزندم را  به خانه مادرم بردم. سپس به سراغ مرد همسایه رفتم و او را به گاوداری بردم و کشتم و بعد هم فرار کردم. می‌خواستم ازمرز خارج شوم بچه‌ها هم پیش مادرشان بودند اما مادرم تماس گرفت و گفت که همسرم را بازداشت کرده اند من هم برای اینکه بچه‌هایم آواره نشوند خودم را تسلیم کردم. حالا هم چیزی برای از دست دادن ندارم و پیشنهاد پرداخت دیه را قبول نمی‌کنم و درخواست اجرای حکم قصاص را دارم.

 

متهم افزود: من همسرم راطلاق دادم و چیزی برای از دست دادن ندارم و درخواست دارم هرچه زودتر حکم را اجرا کنید.

 

در پایان قضات وارد شور شدند و با توجه به گفته های متهم وی را به قصاص  محکوم کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.