2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل2فرزند با توصیه رمال

قتل2فرزند با توصیه رمال

تحقیق از این مرد درباره قتل دختر 12 ساله و پسر 7 ساله اش به زودی آغاز می شود.

دوات آنلاین-مردی که با همسر خود  اختلاف داشت در جنایتی هولناک دو فرزندش را کشت و سپس خودزنی کرد. تحقیق از این مرد درباره قتل دختر 12 ساله و پسر 7 ساله اش به زودی آغاز می شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در این باره گفت: مردی که دو کودک ۷ و ۱۲ ساله خود را به قتل رسانده بود از سوی مأموران کلانتری ۱۲ اهری شهرستان فردیس دستگیر شد.

 

سرهنگ بیژن جنتی با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۰:۱۲ صبح امروز شنبه هفتم اردیبهشت، مرکز پیام از وقوع حادثه تلخ در فردیس و انتقال دو کودک خردسال به یکی از درمانگاه‌های این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: بلافاصله مأموران کلانتری اهری برای بررسی موضوع به درمانگاه اعزام شدند که در درمانگاه با جسد پسر ۷ ساله و دختر ۱۲ ساله‌ای که از سوی پدرشان با ضربات چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند مواجه شدند.

 

این مقام انتظامی گفت: این دو کودک خردسال بر اثر جراحات وارده دقایقی پس از انتقال به درمانگاه جان خود را ازدست دادند. پدر این دو کودک که پس از قتل کودکانش اقدام به خودزنی کرده و حال وی وخیم بود به بیمارستان منتقل شد.

 

وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته محرز شد که انگیزه پدر خانواده از این جنایت درگیری خانوادگی و عدم کنترل خشونت بود که منجر به این حادثه تلخ شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب فردیس نیز در این باره گفت: پدری در فردیس که اختلالات روانی داشته با تحریک یک دعانویس دو فرزند خود را به قتل رسانده است.

 

به گزارش ایسنا، حسن جهانشاهلو با اشاره به بازداشت پدری که اقدام به قتل دو فرزند خود کرده بود در تشریح این جنایت گفت: بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده قاتل با همسر خود دارای اختلافات خانوادگی بوده که پس از مراجعه به نزد یک دعانویس از وی این توصیه را می‌شنود که اختلاف در دل پسر خانواده است و با نبود پسر این اختلافات حل خواهد شد.

 

وی افزود: متهم از آنجایی که اختلالات روانی داشته بر موضع خود اصرار کرده و در یک رفتار جنون‌آمیز دو فرزند خود که یکی دختری ۱۲ ساله و دیگری پسری ۷ ساله بوده را با ضربات متعدد چاقو به قتل می‌رساند.

 

وی ادامه داد: متهم بر اساس گزارش‌های دریافتی مردمی پیش از ترک صحنه جرم دستگیر و در اختیار مقامات قضائی قرار گرفته است.

 

جهانشاهلو با تاکید بر اینکه این خانواده قربانی خرافات شده از صدور دستور قضائی برای بازداشت فرد مدعی دعانویسی خبر داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.