2019/05/21
۱۳۹۸ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت
چه ساعاتی از روز ورزش کنیم؟

چه ساعاتی از روز ورزش کنیم؟

انجام ورزش در ساعت‌های پایانی شب می‌تواند سبب افزایش فشارخون، بی خوابی و نیز احساس خستگی فراوان در افراد شود. ادامه مطلب را در این باره مطالعه کنید .

دوات آنلاین-با وجود مفید بودن  ورزش در طول روز، ساعت پرداختن به تمرین‌های ورزشی هم اهمیت دارد، کارشناسان توصیه می‌کنند افراد صبح اول وقت یا حداکثر تا بعد از ظهر زمانی را برای ورزش در نظر بگیرند زیرا انجام ورزش در ساعت‌های پایانی شب می‌تواند سبب افزایش فشارخون، بی خوابی و نیز احساس خستگی فراوان در افراد شود. ادامه مطلب را در این باره مطالعه کنید .

 

بسیاری از افرادی  که در طول ساعت‌های روز در محل کار هستند، در ساعت‌های پایانی شب به کلاس‌های ورزش می‌روند اما انجام ورزش در این ساعت از شبانه روز می‌تواند عارضه‌های منفی در بدن ایجاد کند. با برنامه ریزی می‌توان طی ساعت‌های روز به ورزش و تمرین‌های کششی پرداخت و در روز‌های پایانی هفته نیز به شکل حرفه‌ای تمرین‌های ورزشی را دنبال کرد.

 

ساعت بیولوژیک بدن انسان ریتم‌های مختلفی در طول ماه‌های مختلف سال دارد ولی افراد باید با برنامه ریزی در شبانه روز حداقل هشت ساعت استراحت کنند، این حالت به ویژه در ماه‌های گرم سال اهمیت بیشتری دارد زیرا به دلیل بلند بودن روز‌ها، هوا دیرتر تاریک می‌شود و افراد بیش از زمان‌های دیگر دچار بی خوابی و بدخوابی می‌شوند

 

منبع: خراسان

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.