2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساخت صفحه مستهجن در اینستاگرام با عکس‌های دختر 19 ساله

ساخت صفحه مستهجن در اینستاگرام با عکس‌های دختر 19 ساله

طی تحقیقات مشخص شد که متهم چندین بار اقدام به ساخت صفحه جعلی کرده و سپس آن را پاک کرده است.

دوات آنلاین-رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از دستگیری پسر ۲۲ ساله به علت ساخت صفحات مستهجن در اینستاگرام و سوءاستفاده از تصاویر شخصی دختری ۱۹ ساله خبر داد.

 

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد  مطرح کرد: با توجه به مراجعه دختری ۱۹ ساله به همراه پدرش، وی مدعی شد که شخصی در شبکه مجازی اینستاگرام با تصاویر شخصی او صفحه‌ای مستهجن و مبتذل ساخته است.

 

وی ادامه داد: پس از طرح شکایت شاکی و تشکیل پرونده، کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پلیسی، متهم را که پسری ۲۲ ساله بوده، دستگیر کرد و طی تحقیقات مشخص شد که متهم چندین بار اقدام به ساخت صفحه جعلی کرده و سپس آن را پاک کرده است.

 

سرخوش نهاد بیان کرد: پس از دستگیری متهم و بازجویی، او مدعی شد که چندی پیش در فضای تلگرام در گروه موسیقی، با این دختر ۱۹ ساله آشنا و پس از مدتی دوستی و رابطه به او علاقمند شده بود.

 

وی تصریح کرد: پس از اینکه شاکی وی را ترک کرده بود او به انگیزه انتقام جویی در فضای اینستاگرام، با استفاده از تصاویر شخصی شاکی صفحاتی مستهجن و مبتذل ساخته که متأسفانه موجب هتک حرمت و حیثیت شاکی شده است.

 

رئیس پلیس فتای استان همدان در پایان توصیه کرد: فضای مجازی به هیچ عنوان مکان امنی برای به تصویر کشیدن تصاویر شخصی به ویژه برای بانوان نیست، از این رو افراد به فضای دنیای مجازی و افراد آن اعتماد نکنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.