2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
زنی که‌ازمردان فیلم‌سیاه می‌گرفت

زنی که‌ازمردان فیلم‌سیاه می‌گرفت

زنی که با کمک شوهرش مردان را به خانه خود می‌کشاند و با گرفتن فیلم‌های سیاه از آنان اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

دوات آنلاین-زنی که با کمک شوهرش مردان را به خانه خود می‌کشاند و با گرفتن فیلم‌های سیاه از آنان اخاذی می‌کرد دستگیر شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این پرونده اواخر سال گذشته تشکیل شد و زن جوان و شوهرش چند روز پیش دستگیر و دیروز در دادسرای جنایی تهران بازجویی شدند.

 

این پرونده وقتی تشکیل شد که مردی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران رفت و گفت: کار من تولید کانکس است. زنی با من تماس گرفت و گفت برای گلخانه‌اش کانکس می‌خواهد. او نشانی را به من داد تا برای اندازه‌گیری به آنجا بروم اما وقتی وارد خانه شدم دو مرد به من حمله کردند و مرا به ستون خانه بتند. سپس آن زن با همدستی دو مرد دیگر از من فیلم غیراخلاقی گرفتند و با سرقت کارت بانکی‌ام 62 میلیون تومان طلا خریدند. آنها وقتی مرا رها کردند گفتند اگر بخواهم شکایت کنم فیلم را پخش خواهند کرد. من هم از ترس آبرویم قصد شکایت نداشتم تا این‌که زن جوان دوباره با من تماس گرفت و این بار 100 میلیون تومان خواست. من هم مصمم شدم علیه آنها شکایت کنم.

 

شاکی نشانه خانه متهمان را داشت. به این ترتیب ماموران به خانه موردنظر رفتند و زن جوان را بازداشت کردند. او ابتدا مدعی شد شاکی مزاحم او می شد و به همین دلیل شوهرش درس ادبی به وی داده است اما در ادامه تحقیقات زن جوان به جرمش اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم در زمینه پرورش گل و گیاه فعالیت می‌کردیم تا این‌که شوهرم به ماده مخدر شیشه اعتیاد پیدا کرد و ورشکسته شدیم. پس از آن با نقشه شوهرم تصمیم گرفتیم از مردان اخاذی کنیم. شیوه‌ کار ما هم به این شکل بود که از آنها فیلم‌های غیراخلاقی می‌گرفتم تا نتوانند شکایت کنند. در این مورد آخر هم دوست شوهرم با ما همکاری داشت.

 

ماموران در ادامه شوهر این زن را بازداشت کردند. او با اعتراف به جرمش گفت: در یک مورد دیگر مردی را که از قبلا از مشتریان ما بود ربودیم و دو روز در خانه نگه داشتیم تا این‌که توانستیم از طریق دوستانش 30 میلیون تومان از او اخاذی کنیم. بعد هم آن مرا را رها کردیم البته به او هم گفتیم اگر بخواهد شکایت کند فیلم غیراخلاقی‌اش را پخش خواهیم کرد. در ان مورد یک کارگر افغان با ما همکاری کرد.

 

بنا به این گزارش زن و شوهر جوان در حال حاضر در بازداشت هستند و تحقیقات برای دستگیری دو متهم دیگر پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.