2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل ندا جبرائیلی به بهانه بازی در نقش لیلا در سریال برادر جان

بیوگرافی کامل ندا جبرائیلی به بهانه بازی در نقش لیلا در سریال برادر جان

ندا جبرائلی از جمله هنرمندانی است که بسیار ساده لباس می‌پوشد اما خوش تیپ و مرتب است. او هیچ عمل زیبایی نکرده و درصورتی که بخواهد آرایش کند هم یک آرایش سبک به سبک اروپایی دارد.

دوات آنلاین-ندا جبرائیلی  بازیگران جوان و خوش آتیه ایرانی در عرصه سینما و تئاتر متولد سال 1368 است که در سریال برادرجان نقش لیلا را بازی کرده است.

 

او هرچند کم سن و سال است اما کارنامه پرباری دارد و در سی و یکمین دوره جشنوراه فیلم فجر هم کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین برای نقش مکمل زن در فیلم قاعده تصادف شد .

 

وی اولین بار در سال ۱۳۸۹ با فیلم سینمایی دونده زمین وارد سینما شد جدیدترن کار ندا جبرائیلی سریال زیبای برادر جان است. موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می­ خواهد دین­ های او را ادا کند.»

 

ندا جبرائلی در سریال برادرجان نقش دختری به نام لیلا را بازی می‌کند که از بازیگران اصلی سریال است او به گفته همکارانش در این سریال بسیار خوش درخشیده‌است.

از زندگی خانوادگی ندا جبرائیلی  چیز زیادی در دست نیست اما می‌دانیم که او ازدواج نکرده و فعلا هم قصدی برای ازدواج ندارد. ندا می‌گوید: من همه تمرکزم را روی کار گذاشته‌ام اگر تمرکزم روی کار نبود پیشرفت نمی‌کردم حوزه سینما حوزه‌ای است که اگر حاشیه در زندگی داشته باشیم قطعا از کار حرفه‌ای دور می‌مانیم. ضمن اینکه فعالیت در سینما بسیارسخت است و وقتی برای حوزه خصوصی نمی‌گذارد مسلما دلم نمی‌خواهد ازدواج کنم و نتوانم برای همسرم وقت کافی بگذارم باید بتوانم این کار را بکنم به همین خاطر هم فعلا به آن فکر نمی کنم. اما مساله دیگر این است که باید عاشق شد و بعد ازدواج کرد. هنوز در زندگی من پیش نیامده است .

 

ندا جبرائیلی از جمله هنرمندانی است که بسیار ساده لباس می‌پوشد اما خوش تیپ و مرتب است. او کمتر آرایش می‌کند و بسیار به زیبایی ذاتی خودش توجه دارد. او هیچ عمل زیبایی نکرده و درصورتی که بخواهد آرایش کند هم یک آرایش سبک به سبک اروپایی دارد.

ندا جبرائیلی دوره‌های بازیگری را با استاید مشهوری گذارنده  و همچنان در حال به روز کردن علم خودش است.

 

به اعتقاد ندا بازیگری هرچند استعداد می‌خواهد و حتما باید نوع نگاه فرد به بازیگری آغشته به هنر و ذوق باشد اما اگر به آن به چشم یک علم نگاه نشود فرد قطعا عقب می‌ماند او می‌گوید: ممکن است نقشی به فردی پیشنهاد شود و در آن نقش خیلی هم موفق باشد اما اگر علم بازیگری را یاد نگیرد و مرتب خود را به روز نکند قطعا از دنیای بازیگری حذف می‌شود .

به اعتقاد ندا جبرائلی دنیای بازیگری دنیای بی‌رحمی است و درجا زدن در آن معنایی ندارد.

 

او که یکی از موفق‌ترین بازیهایش را در فیلم ماهی و گربه داشته‌است می‌گوید: در بازیگری حتما باید علم و هنر را هم‌زمان کرد .

 

ندا جبرائیلی طراحی  مد و لباس هم می‌کند و هرچند تا به حال به خاطر گرفتاری‌هایی که داشته است نتوانسته آن را تبدیل به یک شغل کند اما قصد دارد به زودی این کار را بکند.

 

از جمله دوستان نزدیک وی سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی است که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.