2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
راهنمای خرید بهترین ساعت دیواری متناسب با دکوراسیون خانه شما

راهنمای خرید بهترین ساعت دیواری متناسب با دکوراسیون خانه شما

هر نوع ساعت متناسب با بخش های مختلف محیط خانه و محل کار می باشد. اولین قدم دانستن این موضوع است که ساعت در کجا نصب می شود. در برخی مواقع خرید یک ساعت بزرگ پاندول دار مناسب است و در برخی موارد خرید یک ساعت مدرن کوچک.

دوات آنلاین-اگر قصد دارید ساعت دیواری برای خانه‌تان بخرید بدانید که این کار بسیار مشکل است چون وقتی به مغازه می‌روید با انواع مدل‌ها و اندازه‌ها مواجه می‌شوید و همین امر انتخاب را برای شما سخت می‌کند.

 

نکته مهمی که پیش از هر چیز باید به آن به دقت کنید انتخاب یک ساعت متناسب با فضای داخلی شماست، پیش از خرید ساعت محل نصب آن را مشخص کنید و متناسب با رنگ، بافت و فرم دیوارهای خود ساعت مورد نظر خود را تهیه کنید، برای دیوارهای باریک که غالبا ستون ها می باشهد از ساعت های باریک استفاده کنید و اگر دیوار شما پهن است استفاده از ساعت های کوچک برای آن اصلا مناسب نیست، اما می توانید آن را در ترکیب با قاب های دیگر نصب کنید و در فضا تعادل ایجاد کنید.

 

بودجه خرید ساعت

یکی از موارد ی که در خرید یک ساعت دیواری نقش بسیار مهمی را برعهده دارد میزان بودجه شما است. چون شما با توجه به بودجه تان تصمیم خواهید گرفت ساعتی که خریداری می کنید یک برند گران قیمت است و یا یک ساعت کوچک معمولی.

 

 خدمات پس از فروش

داشتن اطلاعات کافی در مورد سازنده ساعت از جمله مهم ترین مبحث به شمار می رود. چرا که به شما این اطمینان را می دهد که اگر قطعه ای از ساعت خراب شد امکان تعمیر و یا تعویض آن قطعه وجود داشته باشد.

 

شناسنامه و کاتالوگ ساعت

بعضی از برندها دارای شناسنامه می باشند. در برخی از مواقع جهت خرید شما می توانید از فروشنده درخواست شناسنامه یا کاتالوگ این ساعت ها را داشته باشیدکه معمولا اطلاعاتی در مورد سال خاص، کشور درخواست کننده، تعداد قطعات تولید شده، شماره کالیبر، شماره مرجع و… می باشد.

 

اندازه ساعت

هر نوع ساعت متناسب با بخش های مختلف محیط خانه و محل کار می باشد. اولین قدم دانستن این موضوع است که ساعت در کجا نصب می شود. در برخی مواقع خرید یک ساعت بزرگ پاندول دار مناسب است و در برخی موارد خرید یک ساعت مدرن کوچک.

 

سبک ساعت

یکی دیگر از مهم ترین شرایط خرید ساعت این است که مدل ساعت دیواری با مدل دیگر وسایل مسائل منزل یا محیط کار همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال یک ساعت تبلیغاتی مناسب با محیط منزل نیست. ساعت تبلیغاتی معمولا برای استفاده در محل کار طراحی شده اند.

 

درست است که ساعت ها باید در فضایی نصب شوند که به راحتی قابل مشاهده باشند اما افرادی که به صدای عقربه های ساعت حساس اند می توانند ساعت های خود را در فضاهایی کم رفت و آمد تری نصب کنند و راه حل مناسب تر دیگر برای آن ها استفاده از ساعت های دیجیتالی است.

 

 

کدام ساعت دیواری برای سبک کلاسیک مناسب است؟

در سبک کلاسیک وقار و شخصیت خاصی نهفته است و باید در تمام وسایل و لوازم هم این نکته رعایت شود. ساعت‌های ایستاده کلاسیک با همه طرح و نقوشی که دارند، اصالت دکوراسیون داخلی شما را بیشتر می‌کند.

 

ساعت‌های پاندولی در نوع ایستاده یا دیواری برای سبک کلاسیک منزل انتخاب مناسبی هستند.

 

به طور کلی ساعت‌های پاندولی در نوع ایستاده یا دیواری برای سبک کلاسیک منزل انتخاب مناسبی هستند. اگر می‌خواهید نوع ساده تری از ساعت دیواری را برای دکوراسیون خود داشته باشید، به سراغ ساعت‌های گرد بروید. انتخاب رنگ‌های تیره مانند سیاه و قهوه‌ای و همچنین رنگ طلایی برای ساعت دیواری با سبک کلاسیک هم خوانی بیشتری دارد. ساعت دیواری کلاسیک دارای تزیینات و طرح‌هایی است که جذابیت فضا را بیشتر می‌کند. اعداد رومی و یا عقربه‌های فرم دار نیز برای این سبک مناسب است. به یاد داشته باشید که رنگ‌های شاد و یا متریال جدید در سبک کلاسیک جایگاهی ندارند.

 

 ساعت دیواری فانتزی و مدرن

ساعت دیواری هایی با طرح های فانتزی و جذاب انتخاب مناسبی برای منازلی با دکوراسیون مدرن می باشند و انتخاب مناسبی برای اتاق خواب و آشپزخانه نیز محسوب می گردد. با استفاده از این مدل ساعت ها می توان به تزیین دیوار های ساده نیز پرداخت. در ادامه تصاویری از انواع مدل های ساعت دیواری مدرن و فانتزی را مشاهده می فرمایید که هر یک از این مدل ها می توانند انتخاب مناسبی برای فضای منزل شما باشند.

 

ساعت دیواری سلطنتی

انواع مختلف ساعت دیواری سلطنتی یکی از مدل های زیبا و جذاب ساعت دیواری است که برای منازلی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب می باشد. این مدل ساعت ها به دو شکل ساده و پاندول دار در بازار موجود است و تنوع جنس و رنگ بالایی دارد.

 

منبع: بیتوته

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.