2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ساعت پخش و تکرار فصل دوم سریال روزهای بی قراری

ساعت پخش و تکرار فصل دوم سریال روزهای بی قراری

سارا كه از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود و یك فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است كه او را به مقصود برساند و ...

دوات آنلاین-فصل دوم سریال روزهای بی قراری که از شبکه دوم سیما پخش می‌شود از همان ابتدا مورد استقبال ببینندگان قرار گرفته است.

 

این سریال شب‌ها بعد از اخبار 20 و 30 پخش می شود اما اگر در این زمان نتوانستید تماشگر آن باشید می توانید تکرار سریال روزهای بی قراری 2 را در ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد یا 12 ظهر و یا 16 و 15 دقیقه روز بعد ببینید.

 

در خلاصه داستان سریال روزهای بی قراری 2 آمده است: سارا كه از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود و یك فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است كه او را به مقصود برساند و ...

 

سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، كاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی ، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ از بازیگران این سریال هستند.

 

فصل اول سریال روزهای بی قراری در سال 95 از شبکه 3 پخش شد و بازیگرانی چون ابولفضل پور عرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده بودند. تصویر این مطلب نیز مربوط به فصل اوب این سریال است.

 

در فصل اول سریال روزهای بی قراری فرهاد، رها و سارا دوستانی هستند که در حال تحصیل در دانشگاه می باشند.رها و فرهاد با هم ازدواج می کنند. پس از یکسال رها باردار می شود و...

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.