2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تعرض به پسر12ساله در پارک

تعرض به پسر12ساله در پارک

مرد جوانی که روز قبل از چهارشنبه سوری پسر 12 ساله‌ای را مورد آزار جنسی قرار داده بود دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

دوات آنلاین-مرد جوانی که روز قبل از چهارشنبه سوری پسر 12 ساله‌ای را مورد آزار جنسی قرار داده بود دستگیر شد و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری او ادامه دارد.

 

به گزارش دوات آنلاین در آخرین روزهای سال گذشته والدین پسر 12 ساله‌ای با مراجعه به کلانتری کردند و بعد از آن در دادسرای جنایی تهران از اتفاق شومی که برای پسرشان رخ داده بود پرده برداشتند و گفتند که او توسط دو نفر در پارک مورد آزار جنسی و تجاوز قرار گرفته است.

 

در پی طرح شکایت پسر نوجوان مورد تحقیق قرار گرفت و در این مورد گفت، روز قبل از چهارشنبه سوری این اتفاق برایش رخ داده، او ترقه و فشفشه می‌خواسته اما پول نداشته برای همین سراغ چند نفر از فروشندگان ترقه رفته و به آنها گفته است که پول ندارد و اگر می‌توانند بدون دریافت پول به او ترقه بدهند که با جواب منفی آنها روبرو شده است. اما در آخرین مورد در یکی از پارکها پسر جوانی به او گفته ترقه‌ها را در جایی قایم کرده، به همین خاطر  به پسربچه گفته به انتهای پارک که کسی نیست برود تا او هم مقداری فشفشه و ترقه برایش بیاورد. اما پسر ترقه فروش پس از اینکه دوباره سراغ پسر دوازده ساله رفت بجای اینکه به وعده‌اش عمل کند او را در مورد آزار و تجاوز قرار داد و بعد هم او را در سرویس بهداشتی پارک حبس کرد تا دوستش هم کار غیر انسانی او را تکرار کند.

 

در پی این اظهارات پسر نوجوان بازپرس نهم دادسرای جنایی تهران که نظارت قضایی بر پرونده را بر عهده داشت دستور دستگیری هر دو متهم و معرفی پسر 12 ساله به پزشکی قانونی برای انجام معاینات تخصصی در مورد تجاوز را صادر کرد.

 

پس از دستورات بازپرس سهرابی تحقیقات تخصصی برای دستگیری دو متهم آغاز شد و در نهایت یکی از متهمان که پسری 20 ساله و فروشنده ترقه بود دو روز پیش دستگیر شد.

 

این متهم در بازجویی‌های انجام شده به آزار جنسی اعتراف کرد اما در مورد همدست خود گفت: من او را فقط در پارک می‌دیدم و آدرسی از او ندارم و تا جایی که می‌دانم کارتن خواب بود.

 

در پی این اظهارات قرار بازداشت این متهم صادر شد و دستگیری متهم فراری پرونده همچنان در دستور کار ماموران پلیس  قرار دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.