2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
معرفی کامل سریال روزهای بی قراری 2 + بازیگران و خلاصه داستان

معرفی کامل سریال روزهای بی قراری 2 + بازیگران و خلاصه داستان

بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، كاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشكسوت تبریز و مشهد در فصل دوم روزهای بی‌قراری به ایفای نقش می‌پردازند.

دوات آنلاین-بخش عمده‌ای از ماجراهای فصل دوم سریال روزهای بی ‌قراری در شهر تبریز و بخش‌هایی از آن در شهر مشهد ضبط شده است. این مجموعه در ادامه روزهای بی‌قراری كه فصل اول آن پیش از این كه از شبكه یك سیما پخش شود، ساخته شد و در خلاصه داستان آن آمده: سارا كه از همسر سابقش جدا شده در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود و یك فرش نفیس مربوط به دوره مشروطه تنها سندی است كه او را به مقصود برساند و ...

 

بازیگرانی مانند سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، كاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشكسوت تبریز و مشهد در فصل دوم روزهای بی‌قراری به ایفای نقش می‌پردازند. به گفته مدیر كل صدا و سیمای مركز آذربایجان شرقی، روزهای بی‌قراری 2، تولید سیمای مركز آذربایجان شرقی است و یك اثر ملودرام است.

 

سریال روزهای بی قراری۲ با داستانی در امتداد فصل اول توسط كاظم معصومی كارگردانی و به تهیه‌كنندگی امیرحسین شریفی تولید شده است. این مجموعه ضمن پرداخت غیرمستقیم به رشد و توسعه كشور در 40 سال گذشته، به معرفی ظرفیت‌های این دو استان در داشتن ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری توجه شده است.

 

با توجه به این‌كه امیرحسین شریفی سابقه ساخت مجموعه‌های تلویزیونی در شهرستان‌های مختلف را دارد این بار سراغ تبریز و مشهد رفته تا در قالب یك داستان جذاب و شیرین مردم را با زیبایی‌های این دو شهر آشنا كند. فیلمنامه فصل دوم روزهای بی‌قراری را هم شعله شریعتی نوشته كه تا امروز چند مجموعه ملودرام با مضامین متفاوت اجتماعی را برای تلویزیون نوشته است. به گفته تهیه‌كننده این مجموعه خانوادگی، قصه این سریال برای مخاطبان نو است و حتما نظر آنها را همچون فصل اول جذب می‌كند.

 

شریفی درباره انتخاب معصومی برای كارگردان این سریال توضیح داد كه قبلا چند كار همچون سریال‌های «مرد نقره‌ای» و «خانه بی‌پرنده» را با معصومی انجام داده بود و به لحاظ اخلاقی و تفكری شناخت خوبی نسبت به هم دارند و به همین دلیل معصومی برای كارگردانی سریال روزهای بیقراری انتخاب شد. شریفی از آن دست تهیه‌كنندگان است كه 24 ساعته در كار حضور دارد و وقت می‌گذارد تا سریالی مخاطب پسند روانه آنتن كند.

 

در این سریال 30 قسمتی علاوه بر حضور بازیگران ملی، نزدیك به 150 بازیگر بومی به ایفای نقش پرداخته‌اند. 85 درصد مکان های فیلمبرداری سریال روزهای بی ‌قراری ۲  در تبریز و 15 درصد آن در شهر مشهد تصویربرداری شده و در آن تاریخچه فرش تبریز مرور شده است. در واقع مخاطبان به نوعی با تماشای این اثر هم سرگرم می‌شوند و هم پی به زیبایی‌های فرش تبریز خواهند برد كه این فرش چه ویژگی‌هایی دارد كه در دنیا مطرح است.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
آوا مرادی 1400/01/20
سلام آقای واشقانی شما بی نظیر بازی کردید کلا فیلم عالی هست من هر فیلمی که آقای مجید واشقانی باشن می بینم .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.