2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
خلاصه قسمت اول سریال بر سر دوراهی

خلاصه قسمت اول سریال بر سر دوراهی

قسمت اول سریال بر سر دوراهی ساعت 21 شامگاه اول فروردین ماه از شبکه دوم سیما پخش شد و می‌توان پیش بینی کرد این سریال از جمله سریال‌های پرمخاطب شود.

دوات آنلاین-قسمت اول سریال بر سر دوراهی ساعت 21 شامگاه اول فروردین ماه از شبکه دوم سیما پخش شد و می‌توان پیش بینی کرد این سریال از جمله سریال‌های پرمخاطب شود.

 

در قسمت اول سریال بر سر دوراهی که حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده آن است و بهرنگ توفیقی سریال را کارگردانی کرده با شخصیت‌های اصلی سریال آشنا شدیم.

 

در این قسمت نشان داده شد حامد با بازی حمید گودرزی جوانی است که در گذشته به دلیل خلافکاری به زندان افتاده است. او که از خانه فقیر است بعد از آزادی از زندان ناگهان به طرز مرموزی که هنوز برای مخاطبان توضیح داده نشده ثروتمند می‌شود.

 

حامد از بچگی به دخترعمویش مریم با بازی مهراوه شریفی نیا علاقه داشته و این دو که همراه خانواده‌هایشان در یک خانه قدیمی در محله‌ای در جنوب شهر زندگی می‌کردند رویای ازدواج با هم را در سر می‌پروراندند.

 

در این میان حامد بعد از رسیدن به ثروت با دختری مرفه به نام پریناز با بازی میترا حجار آشنا و به او علاقه‌مند می شود و میان دو عشق سرگردان می‌ماند.

 

پریناز و مریم بر اثر یک اتفاق از وجود یکدیگر باخبر می‌شوند و حامد آب پاکی را روی دست دخترعمویش می‌ریزد و می‌گوید عاشق پریناز است.

 

در این میان فردی با بازی عنایت بخشی قصد دارد از حامد زورگیری کند اما رابطه او با حامد به چه شکل است هنوز نمی‌دانیم.

 

معما تازه آغاز شده است. حامد چرا زندانی شده بود؟ چگونه ثروتمند شد؟ برنامه‌اش برای زندگی چیست و... دهها پرسش دیگر در قسمت اول سریال بر سر دوراهی طرح شده که باید منتظر پاسخ آنها ماند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.