2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اثرات مثبت رابطه جنسی سالم

اثرات مثبت رابطه جنسی سالم

درد با ایجاد حالتی ضد استرس که با رابطه جنسی حاصل می شود تسکین می یابد.

دوات آنلاین-رابطه جنسی سالم بر سلامتی جسم تاثیرات مثبتی می‌گذارد. نمناک به 5 نمونه از این اثرات اشاره کرده است که می‌خوانید:

 

1- تقویت سیستم ایمنی:

محققان دانشگاه ویلک دریافتند که داشتن یک رابطه جنسی سالم یک و یا دوبار در طول هفته به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن تا حد بالایی کمک می کند این تا حدی است که 30 درصد از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری می کند.

 

2- تضمین سلامت قلب مردان:

جالب است بدانید مردانی که در طول هفته بیشتر از دو بار رابطه جنسی سالم داشته باشند خطر حمله ها و بیماری های قلبی را در خود از بین برده اند البته این بدان معنا نیست که عصبانیت و استرس را نادیده بگیرند.

 

3-تسکین درد:

درد با ایجاد حالتی ضد استرس که با رابطه جنسی حاصل می شود تسکین می یابد.

 

4-جوانسازی پوست و...:

امروزه یکی از بارزترین اثرات مثبت داشتن رابطه جنسی سالم ایجاد و حفظ جوانی پوست و چهره و همینطور اعضای درونی بدن در تمام دنیا به طور گسترده شناخته شده است.

 

5-شادی دریافت 100.000 دلار:

این نکته بسیار جالب است که محققان شادی و نشاط بعد از رابطه جنسی سالم را با شادی دریافت 100.000 دلار پول مقایسه و به نتیجه یکسانی رسیده اند یعنی همان قدر که رابطه جنسی خوشایند است دریافت این مقدار پول هم خوشایند است.

 

منبع:namnak.com

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.