2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
کدام رنگ ابرو برای کدام رنگ پوست مناسب است؟

کدام رنگ ابرو برای کدام رنگ پوست مناسب است؟

اگر رنگ پوست شما سفید است ابروهای بلوند و رنگ روشن انتخاب مناسبی نیست ابروهای تیره روی صورتتان زیباتر می‌شود.

دوات آنلاین-رنگ کردن ابرو کار سختی نیست اما انتخاب رنگ امر بسیار سختی ‌است اگر بدون توجه به رنگ پوست، چشم و موهایتان ابروهایتان را رنگ کنید زیبایی که باید را به دست نخواهید آورد.

 

اولین چیزی که باید توجه داشته‌ باشید این است که اگر رنگ پوست شما سفید است ابروهای بلوند و رنگ روشن انتخاب مناسبی نیست ابروهای تیره روی صورتتان زیباتر می‌شود.

 

نباید ناهماهنگی در چهره شما وجود داشته‌ باشد و حتما باید رنگ ابرو و موهایتان یکی باشد.

 

اگر موهایتان را رنگ کرده اید و نمی‌دانید ابروهایتان را چه رنگی کنید که به شما بیاید در این شرایط باید رنگ پوست تان را در نظر بگیرید زیرا این رنگ پوست است که مشخص میکند کدام رنگ ابرو برای شما مناسب تر است.

 

در یک قانون کلی بهتراست رنگ مویی که انتخاب می‌کنید هم با رنگ پوست شما هم‌خوانی داشته‌ باشد. اگر از رنگ‌های فانتزی مانند نقره‌ای، سبز و آبی برای موهایتان استفاده‌ کرده‌اید لازم نیست ابروهایتان هم همان رنگ باشد باید رنگ ابرویتان رنگ تیره‌ای داشته‌ باشد.

 

خانم هایی که پوست های سفید و روشن دارند باید رنگ ابروهایشان فقط یک درجه روشن تر از رنگ موهایشان باشد یعنی موهایتان هر رنگی که بود باید رنگ ابروهایتان یک درجه از آن روشن‌تر باشد.

 

خانم هایی با پوست های سبزه و تیره باید رنگ ابروهایشان روشن باشد تا چهره شان باز تر دیده شود، به همین دلیل بهتر است از رنگ موی روشن استفاده کنید تا با رنگ ابروها و رنگ پوست هماهنگی داشته باشد.

 

پوست تان چه تیره باشد و چه روشن اگر رنگ موهایتان قرمز است بهترین کار این است که ابروهایتان را تیره کنید اینطوری چهره ای زیباتر خواهید داشت.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.