2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چگونه تیپ اسپورت دخترانه شیک داشته باشیم؟

چگونه تیپ اسپورت دخترانه شیک داشته باشیم؟

دو اصل کلی و مهم درباره تیپ‌های اسپورت وجود دارد اول اینکه اگر یک تکه از لباس شما ساده و بدون طراحی خاصی است حتما قسمت‌های دیگر را هم ساده انتخاب کنید. دوم اینکه قطعا باید لباس های اسپورت را با کتانی ست کنید و هیچ کفش دیگری مناسب آن نیست.

دوات آنلاین-بسیاری از دختران جوان ست‌های اسپورت را بسیار می‌پسندند، ست‌های اسپورت به دلیل اینکه لباسهای بسیار راحتی هستند و البته زیبا و جذاب هم هستند برای دخترهایی که بیشتر ساعات روز را بیرون از خانه سر می‌کنند و فعالیت بدنی زیادی دارند جذاب است. ضمن اینکه تیپ‌های اسپورت خانم ها را جذاب‌تر و جوانتر نشان می‌دهد.

 

دو اصل کلی و مهم درباره تیپ‌های اسپورت وجود دارد اول اینکه اگر یک تکه از لباس شما ساده و بدون طراحی خاصی است حتما قسمت‌های دیگر را  هم ساده انتخاب کنید. دوم اینکه قطعا باید لباس های اسپورت را با کتانی ست کنید و هیچ کفش دیگری مناسب آن نیست.

 

می‌توانید از کلاههایی که همه موهایتان را می‌پوشاند و مزاحم دویدن یا راه‌رفتن‌های تند نیست استفاده کنید. اگر هم قصد دارید شال استفاده کنید یا در فضایی قرار دارید که آفتاب‌ تندی دارد حتما شال سر کنید و آن را با کلاه روی سرتان فیکس کنید یا اینکه از کلاههای مخصوص این کار که دورتا دور آن پارچه‌های ضدنور دارد استفاده کنید.

کتانی‌ که می پوشید نباید خیلی ظریف باشد. حتما از کتانی‌هایی که برای ورزش کردن تهیه شده استفاده کنید تا بتوانید به راحتی راه بروید و ورزش کنید.

 

تیپ اسپورت به دلیل اینکه راحت است بسیار جذاب است اما باید توجه داشت هر لباس راحتی برای شما تیپ اسپورت درست نمی‌کند. به جنس لباس بسیار توجه کنید چرا که حین ورزش کردن اگر عرق کنید و لباس از مواد پلاستیکی و مصنوعی باشد با عرق کردن شما سنگین می شود. لباس‌های اسپورت هرچه سبکتر باشد بهتر است بنابراین از لباس‌هایی که با الیاف طبیعی و نانو مخلوط شده و تهیه شده‌ است استفاده کنید.

بعد از ورزش حتما لباسهایتان را بشوید، حتی شده با آب خالی. عرق و سموم را از آن جدا کنید. تا پوست بدنتان آزرده نشود.

 

تیپ‌های اسپورت به قدری جذاب و زیباست که حتی برای ملاقات‌هایی که ممکن است کوتاه باشد  می‌تواند مناسب باشد. اکسسوری که برای این تیپ استفاده می‌کنید بهتر است طلا و جواهر نباشد اکسسوری‌های چرم و استیل برای این لباس‌ها خیلی مناسب است. همچنین باید آرایش ملیح و لایت داشته‌باشید تا عرق کردن صورت شما را خیلی بهم نریزد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.