2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
راهنمای چیده سفره هفت سین ارزان  و زیبا در عید نوروز با تورهای رنگی

راهنمای چیده سفره هفت سین ارزان و زیبا در عید نوروز با تورهای رنگی

استفاده از تورهای رنگی می‌تواند نمای زیبایی را برای خانه شما ایجاد کند.ضمن اینکه تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است و پس از استفاده می‌توانید آن را با آب ولرم و پودر لباسشویی بشویید و تمیز کنید.

دوات آنلاین-از جمله ایده‌های خلاقانه‌ای که می‌توان برای سفره هفت سین استفاده کرد که هم ارزان باشد و هم متفاوت استفاده از تورهای رنگی است. تورهای رنگی ارزان قیمت هستند و می‌توانید بعد از پایان نوروز هم از آن در مراسم‌ دیگر استفاده کنید.

استفاده از تورهای رنگی می‌تواند نمای زیبایی را برای خانه شما ایجاد کند.ضمن اینکه تمیز کردن آن نیز بسیار آسان است و پس از استفاده می‌توانید آن را با آب ولرم و پودر لباسشویی بشویید و تمیز کنید. این تورها در اکثر مغازه‌های خرازی موجود است. نوار های توری عرض های مختلفی دارند و هر کدام مناسب تزیین یک چیز در سفره هفت سین عید است. تور به عنوان مکمل تزیینات سفره هفت سین به کار می رود برای همین هم می توان در تمام سفره های هفت سین با سبک های مختلف استفاده کرد.

 از پارچه‌های توری به عنوان رومیزی استفاده کنید. حتی از آنها می‌توانید در گوشه‌ای از خانه روی زمین استفاده کرده و به صورت شلوغ و درهم آن را در گوشه ای قرار دهید. تور اگر به صورت به اصطلاح شلخته و چروک روی میز یا زمین قرار گیرد نمای زیباتری دارد.

 

پیشنهاد ما به شما استفاده از تورهای طلایی است ،تور سفید نیز بسیار زیباست و می‌توانید آن ر ا با ظروف فیروزه ای که برای هفت‌سین در نظر گرفته‌اید ست و استفاده کنید. حتی می‌توانید وسایل هفت‌سین را هم در تور بچینید به این شکل که تورها را می‌توانید گرد ببرید و دور آن روبان بچسبانید. بعد وسایل هفت سین را داخل آن قرار دهید و به شکل کیسه آن را جمع کنید و با روبان ببندید.

 

حتی ازتورها برای تزئین تخم‌مرغ‌ها هم می‌توانید استفاده کنید. در سنت آذربایجان تخم مرغ رنگی از خوراکی‌های بسیار مهم محسوب می‌شود و معمولا این خوراکی را به بچه‌ها هدیه می‌دهند می‌توانید تخم‌مرغ‌های رنگی را داخل تور قرار داده با تزئینات خاص و قرار دادن چند شکلات کنار آن زیبایی آن را دو چندان کنید.

سفره هفت سین با گل آرایی به مراتب زیباتر و دلنشین تر می شود. همان طور که شمع ها و تخم مرغ ها را تزیین کردید میتوانید گلدان ها را هم تزیین کنید. سعی کنی از وسایلی مانند مروارید، پولک و سایر لوازم تزیینی هم روی تور ها استفاده کنید.

 

برای تزیین عیدی ها، به ورق های کادوی ساده نیاز دارید تا بتوانید رویشان را با تورها تزیین کنید. اگر کاغذ های کادو نقش دار باشند ترکیبشان با طرح های پارچه های تور جالب نمی شود. در آخر می توانید با یک روبان زیبایی عیدی را کامل کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.