2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بهترین و سریع‌ترین روش تمیز کردن شیشه  در خانه تکانی

بهترین و سریع‌ترین روش تمیز کردن شیشه در خانه تکانی

برای تمیز کردن شیشه‌ها حتما باید به این نکته توجه کنید که تا زمانی که چارچوب‌ها را خوب تمیز نکنید قطعا شیشه‌های شما تمیز نخواهد شد چون کثیفی چارچوب‌ها به شیشه ها منتقل می‌شود. پس در ابتدا چارچوب‌ها را تمیز کنید.

دوات آنلاین-تمیز کردن شیشه‌ها را نمی‌توان از خانه تکانی جدا کرد، همانقدر که تمیز کردن شیشه‌ها دلچسب است ،دشوار هم هست، اگر نتوانیم شیشه‌ها را درست تمیزکنیم لک های باقی مانده روی آن می‌تواند آزار دهنده باشد و شیشه‌های ما را زشت کند.

 

برای تمیز کردن شیشه‌ها حتما باید به این نکته توجه کنید که تا زمانی که چارچوب‌ها را خوب تمیز نکنید قطعا شیشه‌های شما تمیز نخواهد شد چون کثیفی چارچوب‌ها به شیشه ها منتقل می‌شود.

 

پس در ابتدا چارچوب‌ها را تمیز کنید. اگر کثیفی به قسمتهای دست نیافتنی چارچوب نفوذ کرده است میتوانید با فرچه های مخصوص و ظریف آن را تمیز کنید. فرچه را هم به همان موادی آغشته کنید که دستمال تمیزکاری چارچوب را آغسته میکنید.

می‌توانید چارچوب‌ها را با دستمال نم‌دار و پودر لباسشویی تمیز کنید. بعد آن را با یک دستمال خشک کنید.

 

حالا نوبت شیشه‌هاست. اگر می‌خواهید شیشه‌های بسیار تمیز و بدون لک داشته باشید ابتدا آن را با دستمالی که آغشته به مایع ظرفشویی و آب است تمیز کنید.

 

لازم نیست خیلی دست روی شیشه‌ها بچرخانید به اندازه‌ای که خاک و کثیفی ابتدایی آن گرفته شود کافی است.

 

در مرحله دوم می‌توانید دستمال خود را به مخلوط آب و سرکه سفید آغشته کنید.

 

در 250 میلی‌لیتر آب دو قاشق غذاخوری سرکه سفید بریزید می‌توانید به اندازه یک قاشق چای‌خوری نرم‌کننده لباس هم به آن اضافه کنید و بعد دستمال را در مایعی که آماده‌ کرده‌اید قرار دهید و خوب آن را آغشته کنید.

 

حالا دستمال را بچلانید بهتر است دستمالی که استفاده می‌کنید حوله‌ای باشد وقتی به طور کامل آب آن را گرفتید تمیزکردن شیشه‌ها را شروع کنید دست را دورانی بچرخانید و بهتر است از بالا تا پایین این کار رابکنید. شیشه شما به سرعت تمیز شده و هیچ لکی هم روی آن باقی نمی ماند.

اضافه کردن نرم‌کننده به این دلیل است که پرزی روی شیشه ننشیند. شما می‌توانید برای گردگیری سایر قسمت‌های خانه هم از این روش استفاده کنید تا پر و گرد و خاک روی وسایل ننشیند.

 

بعد از اینکه شیشه ها را تمیز کردید به مدت یک ربع پنجره‌ها راباز بگذارید تا کاملا خشک شود، سرکه علاوه براینکه اجازه نمی‌دهد لکه‌ای روی شیشه بماند جرم‌ گیری و میکروب‌زدایی هم می‌کند و فضای خانه شما را کاملا تمیز می‌کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.