2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چطور یک آرایش چشم سبک داشته باشیم

چطور یک آرایش چشم سبک داشته باشیم

چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت چشم ها حرف اول را میزنند مخصوصا اگر قصد دارید یک آرایش ساده روزانه انجام دهید

دوات آنلاین-آرایش‌های سبک روزانه برای خانم‌ها لازم است، در واقع این کار برای رنگ دادن به صورت است و نه تزئین کامل آن. از آنجایی که چشم‌ها عضو مهمی هستند بنابراین  آرایش ملایم چشم بسیار مهم است.

 

شیما اسدی، میکاپ آرتیسیت درباره آرایش ملایم چشم به دوات آنلاین می‌گوید:

 

چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند مخصوصا اگر قصد دارید یک آرایش ساده روزانه انجام دهید.  

 

آرایش چشم ساده نسبت به آرایش های غلیظ طرفداران بیشتری  پیدا کرده‌ است. معمولا آرایش‌های غلیظ  چشم عربی هستند و در گذشته خانم‌های ایرانی هم به سمت آرایش‌های غلیظ گرایش بیشتری داشتند اما حالا بیشتر به سبک اروپایی که آرایش‌های بسیار سبک است روی آورده‌اند. چرا که در عین سادگی زیبا است،

 

آرایش چشم ساده و لایت چشم ها را جذاب و گیرا می‌کند. پف زیر چشم، تیرگی دور چشم، پلک افتاده و ... را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی داشته باشید می‌توانید با ترفندهای آرایشی آن ها را درشت نشان دهید.

در آرایش چشم ساده معمولا از سایه چشم هایی به رنگ های ملایم مانند صورتی، گلبهی، یاسی، هلویی به مقدار بسیار کم استفاده می‌شود.

 

همچنین در این سبک آرایش چشم خط چشم خیلی دنباله دار و پهن نیست بلکه بسیار نازک و کوتاه کشیده می‌شود،

 

اگر چشم‌های درشتی دارید می‌توانید از  سرمه داخل چشم  استفاده کنید و از سایه‌های بسیار کم رنگ استفاده کنید.

 

این کار باعث می‌شود رنگ چشم شما بیشتر دیده شود و زیبایی شما دو چندان شود. در آرایش چشم ریمل عضو جدانشدنی است حتما از ریمل استفاده کنید. البته نباید مژه‌های شما را خیلی کلفت کند بلندی مژه و پر بودن آن باعث زیبایی چشم شما می‌شود اما کلفت شدن آن زیبایی را از شما می‌گیرد.

 

اگر چشم‌های ریزی دارید از خط‌چشم استفاده کنید. معمولا خط چشم‌های دنباله‌دار چشم را درشت می‌کند. البته نباید خط چشم خیلی پهن باشد بهتر است متوسط و دنباله‌دار باشد.

 

از خط چشم‌های بن‌مژه استفاده نکنید. چون ریزی چشم شما را بیشتر نشان می‌دهد.

 

در طول روز مراقب آرایش چشم خود باشید اگر مداد یا خط چشمی که استفاده کرده‌اید پاک شد یا اگر ریمل شما ریخت می‌توانید آن را با گوش‌پاک کن تمیز کنید.

 

نکته آخر اینکه برای داشتن چشمهای زیبا حتما باید ابروهایی مرتب هم داشته باشید پیرایش ابروها در زیبایی چشم شما موثر است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.