2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
لباس های چهارخانه را چطور ست کنیم

لباس های چهارخانه را چطور ست کنیم

لباس‌های چهارخانه خیلی سخت ست می‌شود اما ترکیب بسیار زیبای ایجاد و استایل شما را بسیار خاص می‌کند.

دوات آنلاین-ست کردن لباس‌های چهارخانه هنرمندی خاصی می‌خواهد به همین دلیل است که وقتی به یک ست و ترکیب مناسب از این ست می‌رسید تیپی فوق‌العاده خواهید داشت.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید:

 

لباس‌های چهارخانه از جمله تن‌پوشهایی است که هرگز از مد نمی‌افتد.  لباس‌های چهارخانه خیلی سخت ست می‌شود اما ترکیب بسیار زیبای ایجاد و استایل شما را بسیار خاص می‌کند.

بیشتر طرح‌هایی چهارخانه که برای آقایان استفاده می‌شود در کت‌های تک و در برخی مواقع کت و شلوار است. اما اگر به لباس چهارخانه علاقه دارید بدانید استفاده از آن در قالب کت بسیار زیبا و خاص است.

 

ترکیب رنگ‌های چهارخانه امسال معمولا سیاه و سفید یا خاکستری  و طوسی است.

 

کت‌های چهارخانه در صورتی که با پیراهن و شلواری هم رنگ راه‌های چهارخانه ست شود بسیار زیباست.

 

آقایانی که استایلی اسپورت دارند از شلوارهای چهارخانه هم استفاده می کنند. 

 

در استایل زنانه،بیشترین رنگی کهمی شود با پارچه های با طرح چهارخانه  ترکیب کرد و شیک بود،رنگ قرمز ،آبی لاجوردی و زرد است.

 

شما می توانید از دامن های جین یا چرمی در این استایل استفاده کنید.

توجه داشته باشید لباس‌های چهارخانه لباسی است که افراد متفاوت از آن استفاده می‌کنند این لباسها از سوی کسانی مورد پسند است که جسارت زیادی در کارهایشان دارند و هیچ وقت آسان‌ترین راه را انتخاب نمی‌کنند.

 

این طرح البته در پیراهن بسیار دیده می‌شود اما یک مساله را حتما باید در نظر بگیرید فقط یک بخش از لباس شما باید چهارخانه باشد و اگر این لباس کت باشد قطعا بسیار زیباتر است.

 

در مورد خانم‌ها تقریبا این ست در همه بخشهای لباس  در استایل چهارخانه می‌تواند بسیار خاص باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.