2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
آیا شخصیت رضا شکری در سریال مینو واقعی است؟/ شخصیت عماد همه را شگفت‌زده می‌کند

آیا شخصیت رضا شکری در سریال مینو واقعی است؟/ شخصیت عماد همه را شگفت‌زده می‌کند

به عقیده من قاب سینما و تلویزیون برای دیدن انسانی است که خداوند از بندگانش انتظار دارد، برای همین خیلی از فیلم‌های ما جرات نمی‌کنند قهرمان واقعی داشته باشند.

دوات آنلاین-سریال مینو را این روزها خیلی‌ها دنبال می‌کنند و منتظر هستند تا ببینند سرنوشت رضا شکری و مینو چه می‌شود. این فیلم یادآور ایثارهای مردم خرمشهر در جنگ تحمیلی است و توانسته مقاومت مردمی را به خوبی نشان بدهد.

 

امیر مهدی پوروزیری کارگردان سریال مینو درباره این اثر و محتوای آن اظهار کرد: من به فرهنگ هشت سال دفاع مقدس عِرق دارم. من سعی کردم با آثارم به ویژه «مینو» موضوع امنیت ملی و نظامی کشور و مردم بیشتر حفظ و احساس شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در سریال مینو یک خانواده معمولی و ساده خرمشهری را به تصویر کشیدم، گفت: من وقتی محاصره را می‌ساختم، همه مردم آبادان شخصیت‌های آن را به اسم می‌شناختند و در حال حاضر هم در «مینو» رضا شکری تبدیل به قهرمانی می‌شود که مردم او را دوست دارند و اهالی شهر او را می‌شناسند.

 

پوروزیری با بیان اینکه در زندگی واقعی، رضا شکری وجود ندارد، ولی با توجه به رشادت‌ها و از خودگذشتگی که در هشت سال دفاع مقدس دیدیم، می‌توانیم ما‌به‌ازای رضا شکری را پیدا کنیم و با آن ارتباط برقرار کنیم، گفت: به عقیده من قاب سینما و تلویزیون برای دیدن انسانی است که خداوند از بندگانش انتظار دارد، برای همین خیلی از فیلم‌های ما جرات نمی‌کنند قهرمان واقعی داشته باشند.

 

کارگردان سریال مینو بیان کرد: قاب تلویزیون به واقع جایی است که در آن حماسه خلق شود و‌ قهرمانان کشور را نشان دهیم و اصلا با سینمایی که به فطرت انسان‌ها شک می‌کند نسبتی ندارد.

 

وی در ادامه با اشاره به شخصیت پردازی کاراکتر‌های سریال «مینو» بیان کرد: ما در مجموعه «مینو» درگیر منحنی تغییر شخصیت افراد بودیم که این منحنی نامحدود در طول قصه در شخصیت عماد به خوبی شکل می‌گیرد و همه را تا پایان کار شگفت‌زده خواهد کرد.

 

پور وزیری با بیان اینکه صفحه شخصی در فضای مجازی را دو هفته است که برای سریال باز کرده ام، درخصوص بررسی و ارزیابی استقبال مخاطبان از سریال مینو تصریح کرد: در وهله اول ما یکسری مخاطب جدی سریال داریم که این کار را خیلی دوست دارند و ما در صفحات فیلم و تلوبیون با بازخورد‌های خوبی مواجه شدیم. سریال قبلی شبکه یک «نجوا» سه هزار بازدید داشت، اما ما به ۲۴ هزار بازدید رسیدیم.

 

وی ادامه داد: به لطف خدا تا امروز بازخورد‌های خوبی گرفتیم و خانم‌ها، مادران و همسران ما نیز کار را دوست داشتند چراکه همیشه فکر می‌کردم با صحنه‌های دلخراشی که در کار وجود دارد بسیاری از مادر‌ها اذیت شوند، اما خدا را شکر این مشکل را نداشتیم.

 

این کارگردان جوان درباره تیتراژ متفاوت در ابتدای کار گفت: فقط آن بخش پلان هوایی تیتراژ شباهت‌هایی به سریال خارجی «تاج و تخت» داشت. دوستانی که با من در ساخت تیتراژ همراه بودند بسیار خلاق و حرفه‌ای هستند. ما در تیتراژ, انجمادی از زمان را به نمایش گذاشتیم و تاریخ را با تمام المان‌های شهری که در آن دوران وجود داشت به تصویر کشیدیم. من سعی کردم این متفاوت بودن را از تیتراژ ابتدایی تا در آخرین پلان در کار حفظ کنم.

 

پوروزیری در پایان یادآور شد: مردم ولی نعمت من هستند و این حال خوب مردم از سریال، تنها یادگاری از مجموعه «مینو» برای من است. من معتقدم که بهترین مکان برای ارتباط با مخاطب تلویزیون است. مگر سینما چقدر می‌تواند مخاطب داشته باشد؟ مخاطبان صفحات مجازی ما از پرفروش‌ترین فیلم سال بالاتر است و امیدوارم به جایی برسم که فیلم هایم خیابان‌ها را خلوت کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
یلدا 1399/07/06
این سریال واقعا خیلی خیلی خیلی خوب اگه میشه لطفا فصل ۲ هم بسازین خواهش میکنم میدونم که این سریال خیلی خیلی بیننده دار
فاطمه موسوی 1397/10/28
سلام این سریال وااااااااااااقعا عااااالی بود!!! لطفا ادامه اش را هم بسازین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.