2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
عکس‌و دلنوشته تازه از4زن سلبریتی

عکس‌و دلنوشته تازه از4زن سلبریتی

سانیا سالاری، شراره رخام، مریم معصومی و تبسم هاشمی عکس‌ها و دلنوشته‌های تازه‌ای از خودشان منتشر کرده‌اند که می‌بینید و می‌خوانید:

دوات آنلاین-سانیا سالاری، شراره رخام، مریم معصومی و تبسم هاشمی عکس‌ها و دلنوشته‌های تازه‌ای از خودشان منتشر کرده‌اند که می‌بینید و می‌خوانید:

 

سانیا سالاری با انتشار عکس زیر تکه‌ای از یکی از شعرهای مارگوت بیکل با ترجمه احمد شامو بازنشر کرده است: یخ آب می‌شود در روح من، در اندیشه‌هایم. بهار، حضور توست بودنِ توست.

شراره رخام نیز در کنار عکس زیر نوشت: خدا تو رو بالا میبره وقتی زمان، مناسب باشه. اون هیچوقت دستاتو خالی نمیذاره اون جای هرچی از دست دادی رو پر میکنه اگه ازت میخواد تا چیزی رو زمین بذاری و بری به این خاطره که میخواد بهتر از اونو از زمین برداری.

مریم معصومی هم عکسی تازه از خودش منتشر کرد و این شرح را نوشت: اگر آدم‌ها، غم را با هم تقسیم نکنند غم، آدم‌ها را تقسیم مى‌کند.

تبسم هاشمی نیز برای عکس عجیب زیر این طور توضیح داده است: جنگل حرا در قشم.اسم درختهاحرا بود.فوق العاده بود.قدیمی ترین درخت بیست هزار ساله بود.برگ درختها یک طرفش شور و یک طرفش شیرین بود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.