2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نظر مردم درباره بازی بازیگران سریال مینو

نظر مردم درباره بازی بازیگران سریال مینو

عباس غزالی در نقش رضا، سلمان فرخنده در نقش عماد یا عزیز، مهدیه نساج در نقش مینو، مالک سراج در نقش جلال، نازنین کیوانی در نقش ساره و... به خوبی از عهده نقش‌هایشان برآمده‌اند. بسیاری از بینندگان این سریال نیز همین نظر را دارند.

دوات آنلاین-سریال مینو به خوبی توانسته نظر بینندگان را جلب کند و حتی بعضی معتقد هستند این سریال از دو رقیبش یعنی بانوی عمارت و بی قرار بهتر و خوش ساخت‌تر است. یکی از ویژگی‌های مثبت سریال مینو این است که فیلنامه‌ای پر از حادثه و اتفاق دارد و داستان یکنواخت و خسته‌کننده پیش نمی‌رود اما ویژگی مثبت دیگر این سریال بازی خوب بازیگران است.

 

در این سریال جمعی از بازیگران پیشکسوت از جمله پروانه معصومی، سیاوش طهمورث و محمود پاک‌نیت در کنار بازیگرانی که چهره آنها کمتر دیده شده حضور دارند و ترکیبی موفق را به وجود آورده‌اند.

 

عباس غزالی در نقش رضا، سلمان فرخنده در نقش عماد یا عزیز، مهدیه نساج در نقش مینو، مالک سراج در نقش جلال، نازنین کیوانی در نقش ساره و... به خوبی از عهده نقش‌هایشان برآمده‌اند. بسیاری از بینندگان این سریال نیز همین نظر را دارند.

 

مرجان مودت نوشته است: همه بازیگران خوب هستند اما عباس غزالی در نقش رضا از همه‌شان بهتر است. خیلی قشنگ بازی کرده و آدم باور می‌کند که چنین کسی واقعا وجود دارد.

 

کامران نظر داده است: رضا خیلی خوب بازی کرده اما من بیشتر از آن از جلال خوشم می‌آید. خیلی خوب معرفت و صفای بچه‌های جنوب را نشان داده. من خودم دوره خدمتم آبادان بودم و از نزدیک با جنوبی‌ها آشنا هستم. واقعا جلال خیلی خوب بازی کرده بازی نقش عماد هم بد نیست.

 

جمشید-خ معتقد است: نقش عماد از همه سخت‌تر است چون عماد دو چهره دارد. بعضی جاها همان عماد است که آدم درستکار و فداکاری است و بعضی جاها باید در قالب عزیز فرو برود که یک آدم کثیف و جنایتکار است. این‌که یکی بتواند هر دو چهره را نشان بدهد به نظر من توانایی زیادی می‌خواهد. من اول فکر می‌کردم بازیگر این نقش پسر آقای خسرو شکیبایی است چون خیلی به ایشان شبیه هستند حتی صداهایشان هم شبیه است. بعد در همین سایت دوات آنلاین فهمیدم که اسم واقعی این بازیگر سلمان فرخنده است.

 

سعیده کمالی هم نوشته است: بازی عماد خیلی شبیه به خسرو شکیبایی است حالا نمی‌دانم ایشان از قصد از مرحوم شکیبایی تقلید می‌کنند یا کلا خودشان این طوری هستند ولی به هر حال خیلی خوب بازی کرده‌اند اما مینو از همه‌شان بهتر است.  نقش خیلی سختی هم دارد. از طرف دلش با رضا است از طرفی بچه‌اش کور شده. از آن طرف پدرش مخالفت می‌کند. عماد هم که هست.

 

شما درباره بازی بازیگران سریال مینو چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را در بخش ارسال دیدگاه بنویسید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1400/07/26
چقدر با این فیلم گریه کردم وقتی مهدی رو اتیش زدن انگار یکی قلبم رو مچاله کرد وقتی رعنا و مجید رو زدن عراقیا رو نفرین کردم فحششون دادم رضای بیچاره رضای مظلوم که هروقت میای ثواب کنی کباب میشی در یک کلام بگم که سریال مینو عالی بود همه بازیگرا اقای محمدی اقای غزالی خانوم نساج خانوم ابراهیمی اقای معروفی اقای موسی خانی اقای سراج اقای فرخنده خانوم معصومی خلاصه کل عوامل بازیگری عالی بودن ولی بازی اقای غزالی و محمدی با اقای موسی خانی و اقای سراج و خانوم نساج خانوم ابراهیمی خانوم معصومی از نقش زینب و ساره به شدت بدم می یومد لطفا چون نقش مهدی خوشگله یع بازیگر خوشگل برای زینب انتخاب میکردین نقش ملک هم بامزه بود و در اخر تشکر از کارگردان نویسنده و تایه کننده مینو بخاطر ساخت سریال به این قشنگی گرچه غم داشت ولی صادقانه در یک کلام عالی بود
فاطمه 1400/07/19
این سریال عالی بود دوسش داشتم من نقش مهدی رو خیلی دوس داشتم قشنک بازی کردی خیلی خوب نقش یه پسر شجاع و با غیرت جنوبی رو با جنوبی روخیلی عالی حرف میزد بایدبه کسی که این بازیگرهارو انتخاب کرده افرین بگم باید صادقانه بگم که سریان مینو تکه عالیه چون جنگ رو به قشنگی جلوه داده ارزوی سلامتی میکنم برای تمام پسران با غیرت و شجاع ایرانی
ناشناس 1399/10/10
خانم نازنین کیوانی و میثم رازفر عالی بازی کردن
ناشناس 1399/10/09
من نقش ساره رو دوست دارم
1397/10/29
فکر کنم نگارنده بخوبی فیلم رو ندیده.. و یا حداقل بانو عمارت رو ندیده، سریال مینو بسیار کار ضعیفی ست ..
فاطمه 1397/10/28
سلام ، بنظر من ، نقش رضا رو آقای عباس غزالی ، بهتر از همه بازی کردند! طوری بود که انگار واقعا این شخصیت وجود دارد و انگار که احساساتش واقعیست ! خانوم مهدیه نساج هم عالی بودند! امیدوارم ادامه ی این سریال هم به زودی ساخته بشه!

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.