2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
هزینه‌های میلیونی برندپوشی

هزینه‌های میلیونی برندپوشی

برخی قیمت های عجیب و غریب لباس ها، دود از سرآدم بلند می کند! یک پلیور ساده برند ایتالیا سه میلیون و 200 هزار تومان، شلوار جین ایتالیایی شش میلیون تومان، کت وشلوار بریتانیا که حتی می توانید سفارش دوخت آن را بدهید تا به اندازه تن خودتان دوخته شود 14 میلیون و 600 هزار تومان،

دوات آنلاین-برخی قیمت های عجیب و غریب لباس ها، دود از سرآدم بلند می کند! یک پلیور ساده برند ایتالیا سه میلیون و 200 هزار تومان، شلوار جین ایتالیایی شش میلیون تومان، کت وشلوار بریتانیا که حتی می توانید سفارش دوخت آن را بدهید تا به اندازه تن خودتان دوخته شود 14 میلیون و 600 هزار تومان، ارزان ترین لباس همین برند، کت تک با حداقل چهار میلیون و 500 هزار تومان تا 10 میلیون تومان است. یک برند اسپانیایی تیشرت زنانه فوق العاده ساده ای را 800 هزار تومان قیمت گذاشته است. محدوده فروشگاه های برند، بیشتر در خیابان هایی است که  آدم هایش برای پرداخت های آن چنانی راحت دست به جیب می برند.

 

برای این دسته آدم ها خرید کردن از برندهای معروف با قیمت های نجومی نوعی کلاس است و نشان دهنده فرهنگ. البته بعضی ها هم هستند که در زمره طبقات مرفه جامعه قرار نمی گیرند ولی برند خریدن برایشان یک نوع کلاس است حتی اگر برای تهیه یک لباس از فلان مدل کلی به زحمت بیفتند. بهروز با شغل آزاد در هر ماه حدود شش تا هشت میلیون تومان درآمد دارد.اما لباس هایش را همیشه از فروشگاه های برند بالای شهر می‌خرد. می گوید: کم می خرم ولی لباس های خوب می خرم. پیراهنش را 400 هزارتومان خریده، شلوار جین سه میلیون تومانی خریده و برای کفشی که به پا کرده هم دو میلیون و 700 هزار تومان پول داده است. خودش که راضی است و می گوید: سالی دو بار خرید می کنم ولی آن چیزهایی را می پوشم که کیفیت دارد و خوش دوخت است. بهروز معتقد است تومنی سنار! فرق است بین پوشیدن لباس های برند تا هر لباسی.

 

‍‍‍ سالانه 2.5 میلیارد دلار قاچاق پوشاک

به هر صورت پوشاک خارجی درحالی در کشور ما مشتری دارد که به گفته سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا، در حوزه پوشاک، سالانه 5/2 میلیارد دلار قاچاق صورت می گیرد. حمید رضا دهقانی‌نیا از آغاز برخورد با عرضه نشان‌های پوشاک قاچاق در واحدهای تجاری از اول دی ماه ۹۷ خبر داد و گفت: باید فضای عرضه پوشاک قاچاق را به تولید داخل تبدیل کنیم، در این صورت اشتغال بیشتر می شود. یکی از اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران نیز در این خصوص اظهار کرد: بازار پوشاک ۱۲ میلیارد دلار است که حدود ۵۰ درصد آن در داخل کشور تولید می‌شود. به گزارش ایسنا مجید نامی افزود: واردات رسمی پوشاک نسبت به واردات قاچاق آن ناچیز است، واردات رسمی پوشاک در سال ۱۳۹۶ حدود ۵۹ میلیون دلار اعلام شد، اما طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا، 7/2 تا ۳ میلیارد دلار در سال قاچاق پوشاک انجام می‌شود.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.