2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
راهنمای خرید بهترین پالتوهای مردانه

راهنمای خرید بهترین پالتوهای مردانه

چگونه یک پالتوی مردانه مناسب انتخاب کنیم؟ پالتو چه ویژگی هایی باید داشته باشد و سایز آن را چطور تعیین کنیم؟

دوات آنلاین-پالتوی زمستانی یکی از مهمترین لباسهای مردانه در این فصل است لباسی که نه تنها می‌تواند به خوش تیپی شما کمک کند بلکه در حفظ شما از سرما هم خیلی مهم است.

 

کت و پالتو تفاوتی با هم دارند ، اندازه کت زمستانی تا پایین کمر است و البته بسیار کمتر از پالتو شما را گرم نگه می‌دارد و مسلم است که آن را روی یک کت دیگر نمی‌توانید بپوشید. کت پشمی، پارچه‌ای ظریف‌تر از پالتو دارد. در حالی‌که پالتو معمولا گرمای بیشتری دارد و برای روزهای بسیار سرد یا برفی مناسب است و آن را می‌توانید روی یک کت دیگر به راحتی بپوشید. البته به شرط این که اندازه آن را درست انتخاب کرده باشید.

چگونه پالتوی مناسب انتخاب کنیم

پالتو؛ مناسب برای مردان سرمایی

اگر فردی سرمایی هستید بهتر است از پالتو به جای کت استفاده کنید چون پالتو کاملا جلوی ورود سرما به بالا تنه شما را می‌گیرد. بهترین پارچه‌هایی که می‌توانند شما را به خوبی گرم نگه دارند پشم و کشمیر است. البته کشمیر بسیار گرم‌تر از پشم است اما به دلیل قیمت بالا و البته دوام کمتر آن نسبت به پشم، شاید پالتوی پشمی برای یک روز برفی زمستان مناسب‌تر باشد.

 

پالتوهایی که یک لایه آستر از جنس پلی پروپیلن دارند می‌توانند شما را خوب گرم نگه دارند. بیشتر انواع مدل پالتو مردانه پشم و کشمیر یک لایه پشم شیشه نیز برای گرمای بیشتر دارند که البته این موضوع به فیت بهتر پالتو روی تن هم کمک می‌کند.

 

سایز مناسب پالتو

برای این که سایز درست پالتو را انتخاب کنید، باید یک سایز بزرگتر از سایز معمولی که برای کت مردانه انتخاب می‌کنید، بخرید. خرید پالتو مردانه با یک سایز بزرگ‌تر به شما امکان حرکت آزادانه را می‌دهد بدون آن که لباس روی کت و گردن شما جمع شود.

پالتوی مردانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد

بخش سرشانه پالتو مردانه باید کمی از خط شانه طبیعی پایین‌تر قرار بگیرد. در این حالت اگر زیر پالتو کت رسمی یا کت اسپرت بپوشید، سرشانه درجای درست قرار می‌گیرد.

 

برای آن که مطمئن شوید پالتو درست اندازه شماست، روی یک صندلی یک بار نشستن و بلند شدن را امتحان کنید، یک بار دست‌هایتان را بالا ببرید و یک بار نیز برای بستن بند کفش‌تان خم شوید. به این صورت در تمام حالات شما پالتو را امتحان کرده‌اید و مطمئن هستید که خرید پالتو را به بهترین نحو انجام داده‌اید.

 

پالتوهایی که قدشان تا زانو یا زیر آن است می‌تواند از کشیدگی بدن کم کند در حالی که پالتوهای تا بالای زانو پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهداما اگر قد بلند هستید، این قانون برای شما بر عکس است. بهتر است سراغ پالتوهای تا بالای زانو نروید، این پالتو ها شما را بیش از حد کشیده نشان می‌دهند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.