2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چطور ماندگاری یک عطر را تشخیص دهیم

چطور ماندگاری یک عطر را تشخیص دهیم

ما باید عطر‌ها را چطور استفاده کنیم و اساسا اصطلاحاتی که برای عطرها استفاده میشود چه کارایی دارد و چطور بفهمیم ماندگاری یک عطر چقدر است؟

دوات آنلاین-استفاده از عطر برای کسانی  در اجتماع بسیار حاضر می‌شوند بسیار اهمیت دارد، هر رایحه‌ای می‌تواند در قضاوت دیگران نسبت به شما بسیار موثر باشد.اما نکته اینجاست که ما باید عطر‌ها را چطور استفاده کنیم و اساسا اصطلاحاتی که برای عطرها استفاده میشود چه کارایی دارد و چطور بفهمیم ماندگاری یک عطر چقدر است.

 

عطر ها و ادکلن ها از چندین ماده شیمیایی تشکیل شده اند که هر کدام به تنهایی دارای خواص بویایی هستند و رایحه خاصی را ایجاد می کنند. هر کدام از عطرها با توجه به غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیب شان عنوان های مختلفی به خود می گیرند ، عناوینی هم چون ادکلن ، ادوتویلت و ادو پرفیوم.

 

 فرق این عناوین تنها در میزان غلظت اسانس و درجه الکل به کار رفته در ترکیب آن ها می باشد . این عبارت به این معنی است که هر چه قدر که غلظت عصاره روغنی یک عطر بیشتر باشد ، میزان ماندگاری آن عطر نیز افزایش خواهد یافت .

غلظت عصاره در ادوپرفیوم بیشتر از ادوتویلت و در ادوتویلت ها بیشتر از ادکلن ها است .

همین امر نیز باعث تفاوت در هزینه این سه نوع نسبت به یکدیگر شده است و ادو پرفیوم ها اصولا گران تر از سایر عطرها می باشند .

پس بعد از این می توانید در هنگام خرید اگر به دنبال عطری با ماندگاری بالا می گردید به ادوپرفیوم یا به اختصار (EDP ( و ادوتویلت یا به اختصار (EDT) بودن آن نیز توجه داشته باشید.

غلیظ ترین عصاره، عطر یا perfume نام دارد با غلظتی بین 40-15% خالصترین و ماندگارترین بوهاست و در عین حال گرانترین نوع عطر است.

 ادوتویلت (Eau de Toilette)در حدود 6-1% غلظت داشته بوی ملایمی دارد که ماندگاری زیادی هم ندارد و برای تمدید بوی آن باید چندین بار در طول روز از آن استفاده شود.

 

بهترین و باکیفیت‌ترین عطرها و ادکلن‌ها را با تنوع زیاد با کلیلک روی لینک زیر از دیجی کالا تماشا کنید.

 

خرید آنلاین آسان بهترین و باکیفیت‌ترین عطرها و ادکلن‌ها  با قیمت مناسب

 

اشخاصی که پوستی چرب دارند معمولا بوی عطرشان نسبت به افرادی که پوست خشک دارند، ماندگاری بیشتری دارد. زیرا پوست چرب به طور طبیعی مرطوب است و رطوبت باعث نگهداری و ماندگاری بوی عطر می شود.

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.