2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چطور کفش مناسب با تیپ‌مان انتخاب کنیم

چطور کفش مناسب با تیپ‌مان انتخاب کنیم

مهمترین چیزی که باید در تناسب پوشش خود درنظر بگیرید این است که بتوانید قسمت‌های مختلف تن‌پوش خود را با هم هماهنگ کنید. یعنی اگر قصد دارید تیپ اسپورت داشته‌باشید همه پوشش شما اسپورت باشد و اگر قصد دارید تیپ کژوال یا رسمی داشته‌ باشید همه پوشش شما از آن پیروی کند.

دوات آنلاین-کفش مناسب لباس یک چالش نیست اما اگر بد انتخاب شود قطعا تبدیل به نقطه ضعف استایل شما خواهد شد. مثلا اگر یک شلوار گرم‌کن را با کفشی پاشنه‌ بلند و مجلسی بپوشید قطعا دچار وضعیت خنده‌داری خواهید شد.

 

مهمترین چیزی که باید در تناسب پوشش خود درنظر بگیرید این است که بتوانید قسمت‌های مختلف تن‌پوش خود را با هم هماهنگ کنید. یعنی اگر قصد دارید تیپ اسپورت داشته‌باشید همه پوشش شما اسپورت باشد و اگر قصد دارید تیپ کژوال یا رسمی داشته‌ باشید همه پوشش شما از آن پیروی کند. کفش در این میان نقش تعیین کننده‌ دارد. هرچند ست کردن آن سخت نیست.

 

کتانی یکی از ضروریات داشتن تیپ اسپرت و ورزشی است، خانم ها و آقایان در سنین مختلف به پوشیدن کتانی علاقه دارند و این روزها کمتر کسی را میتوان پیدا کرد که به پوشیدن کتانی علاقه نداشته باشد، کتانی را میتوانید با شلوار جین، شلوار اسلش، شلوارهای ورزشی، سویشرت و... ست کنید.

کفش های اسپرت و روبسته که محبوب ترین کفش بین خانم ها و دختران جوان هستند برای موقعیت های مختلف همچون مدرسه، دانشگاه، خرید و استایل روزانه مورد استفاده قرار میگیرند. کفش های اسپرت را میتوانید با هر نوع شلواری ست کنید اما بهتر است مانتو کوتاه را با این کفش ها ست کنید زیرا اصلا مانتوهای بلند با کفش های اسپرت روبسته جالب نمیشوند.

 

بوت و چکمه های زمستانی در انواع پاشنه دار و اسپرت وجود دارند که انواع آن ها را میتوان با شلوار چرم، شلوار جین, شلوار اسکینی، لگ ست کنید. برای خوش تیپی در زمستان پوشیدن بوت و چکمه یکی از ضروریات محسوب میشود و شما باید بدانید آن را با چی ست کنید.

کفش های پاشنه بلند فرقی نمیکند جلو باز باشند یا جلو بسته، آن ها را میتوانید برای استایل مجلسی تان مورد استفاده قرار دهید. کفش های پاشنه بلند را با انواع پیراهن، دامن، کت شلوار و... ست کنید . اگر دوست داشته باشید در استریت استایل هم میتوانید آن ها را با شلوار جین ترکیب کنید.

 

صندل های بدون پاشنه و تابستانی را میتوانید در مهمان ها با انواع شلوار و دامن ست کنید همچنین برای استریت استایل میتوانید صندل ها را با شلوار جین و کتان ترکیب کنید. صندل ها انواع مختلفی دارند که هر کدام برای موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.