2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نحوه انتخاب عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

نحوه انتخاب عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

یکی از انتخاب های مشکل در هنگام خرید انتخاب عینک آفتابی مناسب است. این که چه نوع عینکی به ما می آید موضوعی است که همیشه ذهن ما را به خود مشغول می کند در این مطلب توضیح داده شده چه طور بر اساس فرم صورت خود عینک آفتابی مناسب را انتخاب کنید.

دوات آنلاین- یکی از انتخاب های مشکل در هنگام خرید انتخاب عینک آفتابی مناسب است. این که چه نوع عینکی به ما می آید موضوعی است که همیشه ذهن ما را به خود مشغول می کند در این مطلب توضیح داده شده چه طور بر اساس فرم صورت خود عینک آفتابی مناسب را انتخاب کنید.

 

در سالهای مختلف مدل‌های متفاوت و خاصی از عینک آفتابی مد می‌شود اما باید توجه داشت اکسسوری یا لباس زمانی زیباست و ما را زیباتر می‌کند که مناسب باشد و به اصطلاح به صورتمان بیاید بنابراین تابعیت از مد به تنهایی نمی‌تواند باعث زیبایی ما شود.

 

 نیروانا فتحی طراح مد و لباس در این باره به دوات آنلاین می گوید:

 

در ابتدا باید شناخت دقیقی از خود داشته‌ تا بتوانیم انتخابی درست داشته‌ باشیم. توجه داشته‌باشید هرچیز که مد شد یا چیزی که روی صورت مدلها زیباست دلیل بر زیبا شدن روی صورت شما نیست چراکه ویژگیهای صورت شما منحصر به شخص شماست.

 

بهترین مدل عینک آفتابی برای صورت های مستطیلی و مربع  عینک هایی با فریم و فرم گرد در گوشه ها است این حالت تعادل را در صورت شما برقرار می کند.

 

اگر صورت شما فرم بیضی شکل دارد باید بدانید که افرادی هستید که اکثر عینک ها به صورت شما می آیند و انتخاب برای شما آزاد است و خیلی راحت می توانید عینک آفتابی خود را انتخاب کنید.

اگر صورت شما گرد است به دلیل  فرم گرد صورت تان باید زاویه های عینک را جدی بگیرید و مناسب ترین عینک برایتان عینک هایی با فرم کشیده و مربع است.

 

در نهایت عینکی کوچکتر یا بزرگتر از صورتتان می‌تواند از زیبایی که باید به تیپ شما بدهد کم کند. البته توجه داشته‌ باشید رنگ شیشه عینک هم می‌تواند در خوش‌ استایل کردن شما موثر باشد. بنابراین ضمن اینکه به سلامت شیشه عینک توجه می‌کنید می‌توانید رنگ مشکی یا آینه‌ای انتخاب کنید که صورت شما را خاص کند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.