2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چه نوع بوت‌هایی برای شما مناسب است؟

چه نوع بوت‌هایی برای شما مناسب است؟

بوت‌ علاوه بر اینکه کفش زمستانی مناسبی است و پاهای شما را گرم نگه‌می‌دارد واز آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند زیبایی خاصی هم به پاهای شما می‌دهد.

دوات آنلاین-بوتها از جمله کفش‌های محبوب خانم‌ها در فصل پاییز و زمستان است ،مخصوصا اگر بوت‌ها ساق‌دار باشند. معمولا خانم هایی که در طول روز تحرک زیادی دارند از بوتهایی استفاده می‌کنند که پاشنه کوتاه‌تری دارد این بوتها که معمولا بند‌دار هم هستند مناسب خانم‌های جوان و دانشجو است.

 

نازی امینی طراح مد و لباس درباره نحوه انتخاب بوت مناسب هر شخص به دوات آنلاین می‌گوید:

 

بوت‌ علاوه بر اینکه کفش زمستانی مناسبی است و پاهای شما را گرم نگه‌می‌دارد واز آسیب رساندن به آن جلوگیری می‌کند بلکه زیبایی خاصی هم به پاهای شما می‌دهد.

بهترین انتخاب برای خانم های قد کوتاه، بوت های پاشنه بلند است. بهتر است از بوت هایی با تزئینات یا زیپ های افقی استفاده نکنید زیرا خط عمودی باعث چرخش چشم و در نهایت بلند نشان دادن قد شما می شود.

 

هر چقدر بوت انتخابی تان تیره تر باشد و تزئینات و زرق و برق کمتری داشته باشد ، شما را بلندتر نشان خواهد داد.

 

بوت با پاشنه مخفی هم انتخاب خوبی است زیرا شما را قدبلندتر نشان می دهد و راه رفتن را برایتان آسان تر می کند.

 

خانم‌هایی که پاهای لاغری دارند انتخابهای متنوعی دارند. آنها می‌توانند از بوت‌های رنگ روشن استفاده کنند. حتی می‌توانند از رنگ‌های متضاد هم استفاده کنند مثلا بارانی یا پالتوی رنگ روشن و بوت رنگ تیره استفاده کنند یا برعکس. حتی با اکسسوری‌های مناسب می‌توانند بوت‌های خود را زیباتر کنند.

اگر پاهای بزرگی دارید  بهتر است بوت هایی بپوشید که بیضی شکل هستند. در واقع پاشنه های بلند و ظریف باعث ظریف نشان دادن پاهای شما می شود.

 

خانم‌هایی که پاهای تپلی دارند هم می‌توانند از بوت استفاده کنند. در این وضعیت بهتر است بوت های ساق بلند بپوشید.

 

یادتان باشد برش بالایی بوت به صورت مورب باشد تا پاهایتان کشیده تر و لاغرتر به نظر برسد. بوت های ساده و بدون تزئین در کنار یک شلوار تنگ همرنگ با بوت باعث کشیده تر نشان دادن پاهایتان می شود.

 

نباید بوتی بپوشید که قطرش برای ساق پایتان تنگ باشد زیرا در این صورت چاقی پاهایتان بیشتر نمایان می شود.

 

توجه داشته باشید  نیم‌بوت هم برای شما مناسب نیست. بوتی بپوشید که تا زانوی شما بیاید بهتر است از رنگ‌های تیره هم استفاده کنید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.