2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
حامد همایون چرا عصبانی شده است؟

حامد همایون چرا عصبانی شده است؟

حامد همایون عصبانی است. دلیل عصبانیتش هم شایعات و حرف‌های بی پایه و اساسی است که این طرف و آن طرف زده می‌شود. او با انتشار عکسی در اینستاگرام متن بلندبالایی نوشته و حسابی انتقاد کرده است.

دوات آنلاین-حامد همایون عصبانی است. دلیل عصبانیتش هم شایعات و حرف‌های بی پایه و اساسی است که این طرف و آن طرف زده می‌شود. او در اینستاگرام متن بلندبالایی نوشته و حسابی انتقاد کرده است.

 

حامد همایون در صفحه اش نوشت: عرض ادب خیلی وقت بود که میخواستم پاسخی به حواشی زردونفرت انگیزی که برخی از همکاران وبه ظاهر هنرمندانی که درفضای مجازی حین این ۳ سال تیم ما وهمکارانمون رو مورد حملات شدید ومغرضانه خودشون قرار دادن بدم که انتشاربخشی از فیلم رونمایی البوم دوباره عشق وچیدن فقط تکه ای ازاون بازهم به شکل هماهنگ شده ومغرضانه منو مجبور کرد به پاسخ !

 

شما راجع به کسی حرف میزنی که تهیه کنندس نه کنسرت گذار صرف ونه مثل برخی دلال موسیقی کسی که از صفرتا صدیک قطعه ازشعر وملودی وتنظیم ومیکس صاحب نظر وتز هست !این روزها همه جا صحبت از مافیاست وستاره کردن یک فرد با پول وبه زور تبلیغات !!!

 

چطوره که مافیای موسیقی خیلی از شماها رو انتخاب نکرده؟؟ چرا؟؟شما که پرید از سواد موسیقی ؟؟؟شما که پرید از خلاقیت ؟؟شما که ظاهرتون هم خیلی برازنده تراز امثال من هست؟؟؟آخه فقط شما درس موسیقی خوندیدبا شماهام!!!!با شماهام که تا الان حتی نتونستین یک قطعه فقط یک قطعه برای مردمتون بسازید!

 

با افتخار اعلام میکنم که دوتا داداش دیگه دارم به اسم محسن رجبپور وسامان امامی که از بعد آشنایی هیچ شبی نبوده که به خوشحال کردن مردم فکرنکنیم هیچ روزی نبوده که درجهت بهتر کردن فضای عمومی جامعه گام برنداریم !چطورشد که شما نتونستین چتر خیس بسازید؟مجنون وبه چشمات قسم نساختید!آیا تا الان بهش فکر کردین؟؟چطور شد که شما حتی یک قطعه مردمی وپرمخاطب وارزو به دل یک کنسرت ودر حسرت همصدایی این مردم مهربان موندید؟؟؟نکنه مردم با زور تبلیغات علاقه به موسیقی شخص خاصی پیدا میکنند؟؟نکنه تیم ما پول خرج کردتا کل مردم ایران ترانه های ما رو با شوق وذوق بی حدواندازه در کنسرتها فریادبزنند؟؟؟

 

نکنه ماییم که پول خرج میکنیم تا با آهنگهای شاد ما برقصند وبافریب عام جامعه القا کنیم که به به چه اهنگ خوبیه ! حتما شما هم خون دل خوردین؟؟؟سر یه آهنگ یک ماه وقت گذاشتین چندین بار فضای تنظیم رو عوض کردین؟؟آهان یادم نبود شما سبک نوین آوردین آفرین به شما ؟؟؟شما ته برنامه ریزی هستین !یادم نبود که شما بودین که سرکلاس درس آموزشگاه کلی هنرجوتربیت کردین آهان شما بودین !!!

 

شما بودین که مثل تهیه کننده ما ۱۵۰ اثر ملی موسیقی محلی موسیقی فولک تولید کردین !!شما ارکستر ملی رو از رخوت ودیده نشدن تبدیل به یک ارکستر پویا ودرامدزا کردین !راستی حتما اگه شمام بودین دور دنیا همه کل ترانه هاتون رو یکصدا میخوندن حیف شد اینم از بدشانسی شماس آخه اصلا موسیقی رو ازروی شماها ساختن !اگه از حق خودم وتمام سالهایی که زحمت کشیدم بگذرم اجازه توهین به همکاران زحمت کشم وتمام زحمتکشان این عرصه نخواهم داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.