2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
زلزله شدید در استان کرمانشاه

زلزله شدید در استان کرمانشاه

زلزله ای به بزرگی 6.3 ریشتر ساعت 20 و 5 دقیقه امروز یکشنبه استان کرمانشاه را لرزاند.

دوات آنلاین-زلزله ای به بزرگی 6.3 ریشتر ساعت 20 و 5 دقیقه امروز یکشنبه استان کرمانشاه را لرزاند.

 

این زلزله در 37 کیلومتری گیلان غرب و در 32 کیلومتری سر پل ذهاب در عمق 7کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

 

این زمین‌لرزه در مناطقی از جمله کرمانشاه، سنندج، همدان، ایلام، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل و همچنین کشور عراق احساس شده است.

 

سلیمی رییس امداد ونجات سازمان هلال احمر با بیان این‌که تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند گفت: چون محل وقوع زلزله منطقه‌ای است که ساخت و ساز تازه انجام شده امیدواریم خسارت زیادی نداشته باشد.

 

بازوند، استاندار کرمانشاه نیز گفت: با فرمانداران صحبت کردم و تیم‌هایی از هلال احمر، ارتش و سپاه وارد عمل شدند. طبق آنچه تا به حال گزارش شده فوتی نداشته ایم و چند مصدوم در قصر شیرین به بیمارستان اعزام شده اند اما به گفته فرماندار قصر شیرین در شهر تخریب نداشتیم و در روستاها نیز تیم ها اعزام شده اند. البته برق قصر شیرین و سرپل ذهاب قطع شده بود که برق نیمی از قصر شیرین وصل شد.

 

کولیوند، سرپرست اورژانس کشور هم گفت تاکنون چند نفر در گیلان غرب مصدوم شده‌اند که البته مصدومیت آنها به علت فرار بوده و نه تخریب ساختمان و تاکنون گزارشی از مصدوم و فوتی دیگری اعلام نشده است.

 

فرماندار قصر شیرین نیز گفت: برق قصر شیرین قطع شده بود که بخشی از آن وصل شده است اما تاکنون خبری از مصدوم و تخریب نداشته ایم البته مردم اضطراب دارند و سراسیمه به خیابان ها آمده اند.

 

مرادی، رییس مرکز لرزه نگاری کشور نیز توضیح داد: این زلزله با مرکز شهرهای قصر شیرین و سر پل ذهاب فاصله داشته اما ممکن است در روستاهای نزدیک به محل حادثه تخریب داشته باشیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.