2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اموال سلطان سکه چه شد؟

اموال سلطان سکه چه شد؟

درباره اموال اینگونه افراد که دادگاه حکم اعدام را براساس جرائمی که انجام دادند صادر کرده است باید به حکم صادر شده رجوع کرد.

دوات آنلاین-اموال و دارایی‎های وحید مظلومین طبق حکم دادگاه و باتوجه به جرائمی که وی انجام داده بود به نفع بیت‎المال مصادره شده است.سلطان سکه

 

حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت:درباره سرنوشت اموال و دارایی افرادی چون وحید مظلومین که در به جرم ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور چند روز پیش اعدام شد اظهار کرد:درباره اموال اینگونه افراد که دادگاه حکم اعدام را براساس جرائمی که انجام دادند صادر کرده است باید به حکم صادر شده رجوع کرد. 

 

وی افزود:احتمالا و براساس نظر بنده باتوجه به اینکه حکم این افراد اختلال در نظام اقتصادی کشور بوده است و این افراد اعدام شدند به نظر می‎رسد اموال این افراد به نفع بیت‎المال مصادره شده باشد. 

 

سخنگوی کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:اگر دادگاه در قبال اخلالگران اقتصادی حکم مصادره اموال را صادر نکرده باشد اموال و دارایی این افراد به فرزندان و خانواده وی می‎رسد. 

 

نوروزی با اشاره به اینکه بنده حکم وحید مظلومین را مطالعه نکردم تاکید کرد:درباره اینگونه افراد که نقش پررنگی را در ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور داشتند قطعا حکم مصادره اموال صادر می‎شود چرا که نحوه کسب اموال آنها مشروع و قانونی نبوده است. 

 

وی اظهار کرد:درباره افرادی که عمدتا در حوزه اقتصادی مجرم هستند معمولا در حکم صادره برای آنها مصادره اموال و جریمه نقدی نیز درنظر گرفته می‎شود که باتوجه به پرونده سنگین وحید مظلومین بعید به نظر می‏‎رسد که این جرائم برای وی در نظرگرفته نشود.

 

منبع: خبر فوری

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.